اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در فرودگاه کرمان صورت گرفت

استقبال از ملی‌پوش تیم پرتاب دیسک معلولان در کرمان

خبرگزاری فارس: عضو تیم ملی جانبازان و معلولان کشورمان پس از کسب عنوان سومی مسابقات جهانی جمهوری چک در فرودگاه بین‌المللی کرمان مورد استقبال مسئولان ورزشی استان کرمان قرار گرفت.

استقبال از ملی‌پوش تیم پرتاب دیسک معلولان در کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، مهران حسین‌زاده پرتاب‌گر کرمانی عضو تیم ملی جانبازان و معلولان کشورمان که در مسابقات جهانی جمهوری چک موفق به کسب عنوان سومی پرتاب دیسک شده بود در فرودگاه کرمان پیش از ظهر امروز مورد استقبال مدیر‌کل ورزش و جوانان استان کرمان و جمعی از علاقمندان ورزش قرار گرفت.

حسین‌زاده در مسابقات پرتاب دیسک و در کلاس F37 با به ثبت رساندن رکورد پرتاب 33 متر و 96 سانتی‌متر موفق به کسب مدال برنز و عنوان سومی مسابقات شد.

وی همچنین در مسابقات پرتاب وزنه و در کلاس F37 ‌با ثبت رکورد هفت متر و 92 سانتی‌متر عنوان پنجمی را از آن خود ساخت.

حسین‌زاده در حاشیه مراسم استقبال در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس با اشاره به اینکه جامعه معلولان و جانبازان کشور همواره در مسابقات مختلف ورزشی توانسته‌اند از حیثیت و اعتبار نظام جمهوری اسلامی دفاع کنند، گفت: جانبازان و معلول ورزشکار‌ برای اثبات شایستگی‌های خود در این مسابقات با تمام توان برابر حریفانشان صف‌آرایی کردند.

وی خاطر‌نشان کرد: با آمادگی خوبی به این مسابقات رفتم، جا دارد از مسئولان هیئت جانبازان و معلولان و مربیانی که در این مدت زحمت برنامه‌ریزی تمریناتم را بر عهده داشتند، قدردانی کنم.

حسین‌زاده عنوان کرد: کسب 18 مدال رنگارنگ از این مسابقات توسط تیم ملی حکایت از توان و لیاقت ملی‌پوشان کشورمان دارد، امیدوارم مسئولان از این پس با تغییر نوع نگرش و دیدگاه خود بستر‌سازی مناسب‌تری را برای بروز استعداد‌ها و خلاقیت‌های ورزشکاران‌ جانباز و معلول فراهم کنند.

وی با اشاره به سطح برگزاری مسابقات‌ گفت: این مسابقات با حضور تیم‌های قدرتمندی از سراسر دنیا در شهر آیواز جمهوری چک برگزار شد، مسابقات خوبی بود و رقبای من نیز در بهترین شرایط خود قرار داشتند، اما در مجموع خدا‌وند را شاکرم که توانستم از حیثیت و اعتبار کشورم در اروپا به همراه سایر ملی پوشان دفاع کنم.

انتهای پیام/ع20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول