اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه اردل:

دوری از گناه بزرگ‌ترین حرمت‌گذاری به ماه رمضان است

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهر اردل گفت: انجام فرایض الهی و دوری از معاصی و گناهان، بزرگ‌ترین حرمت‌گذاری به ماه مبارک رمضان است.

دوری از گناه بزرگ‌ترین حرمت‌گذاری به ماه رمضان است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام موسی سلیمان‌پور ظهر امروز در دیدار جمعی کارکنان سپاه این شهرستان اظهار داشت: ماه مبارک رمضان پر از خیر و برکت است که هم ما باید به خیر و برکت برسیم و هم دیگران از جمله پدر و مادر، دوستان و آشنایان و بیماران باید با استفاده از این فرصت الهی به خیر و برکات زیادی برسند.

سلیمان‌پور بیان داشت: ماه مبارک رمضان به عنوان ماه عبودیت و انجام کارها با خلوص نیت می‌تواند سرآغاز تحول روحی و تربیتی در انسان باشد به شرط آن که از لحظه لحظه این ماه گرانقدر با تدبیر و دوراندیشی استفاده کنند.

وی بزرگ‌ترین حرمت‌گذاری در این ماه را انجام فرایض الهی و دوری از معاصی و گناهان توصیف کرد و افزود: در ماه مبارک رمضان آن چه بسیار شاخص و عمده به نظر می‌رسد این‌که هر فرد مؤمن باید خود را در مقابل اعمال و رفتارش مسئول بداند و حتی در احیای امر به معروف و نهی از منکر نیز فعال باشد.

امام جمعه اردل گفت: خداوند تعالی در این ماه همه وسایل را برای بندگان روزه‌دارش فراهم کرده تا بتوانند ره صدساله را یک شبه و یک ماهه بپیمایند.

وی ادامه داد: هر کس با اخلاص عبادت‌های ویژه ماه مبارک رمضان را انجام دهد و هیچ خواسته‌ای جز امر الهی و قرب الهی نداشته باشد قطعاً تحول بسیار شگرفی در فکر، اندیشه و اعمال وی روی می‌دهد.

سلیمان‌پور تاکید کرد: هدف عالی از ماه مبارک رمضان این است که شخصیت و انسانیت انسان شکل کامل به خود بگیرد و به درجه عالی برسد.

وی قرائت قرآن و ذکر دعا در ماه رمضان را تنها راه رسیدن به درجات عالی معرفت دانست و تصریح کرد: مردم مسلمان در این ماه می‌توانند با قرائت قرآن و دعا کردن خود را به قرب الهی نزدیک کنند.

امام جمعه اردل ادامه داد: در این ماه مبارک شیطان از نفوذ کردن به درون انسان‌های روزه‌دار ناتوان است و از این ماه مبارک هراس دارد.

انتهای پیام/غ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول