اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سکان مدیریت محیط زیست خراسان به مدیرکل حفاظت یزد سپرده شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان‌رضوی از ابلاغ دستور باز نشستگی خود خبر داد و گفت: سکان مدیریت محیط زیست خراسان‌رضوی به مدیرکل حفاظت یزد سپرده شد.

سکان مدیریت محیط زیست خراسان به مدیرکل حفاظت یزد سپرده شد

 سید حسین آقامیری ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار کرد: چند روز پیش دستور باز نشستگی این جانب توسط مسئول دفتر رئیس سازمان حفاظت محیط زیست دریافت کردم.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا این خبر برای شما غیر منتظره نبود، بیان داشت: با سابقه 40 ساله‌ای که در حوزه محیط زیست داشتم شاید از سال‌ها قبل منتظر چنین دستوری بودم و به هر حال انتظار رسیدن چنین خبری را در سال‌های گذشته داشتم.

آقامیری با بیان اینکه اکنون جلال وند مدیرکل حفاظت محیط زیست استان یزد جانشین من در این سمت شده است، افزود: مدیرکل محیط زیست یزد 9 ماهی است که به سمت مدیرکلی استان یزد درآمد و پس از من وی با تجربه‌ای که در این حوزه دارد، سکان حفاظت محیط زیست خراسان‌رضوی را به دست می‌گیرد.

وی در پاسخ به این سئوال که به نظر می‌رسد خبر بازنشستگی شما بسیار غیر منتظره به شما ابلاغ شده چرا که طرح‌ها و برنامه‌های بلند مدتی در استان به تصویب رسیده که بعضی از آنها اکنون در حال اجرا است، افزود: ما در هر حال جریان کار در حفاظت محیط زیست را نمی‌توانستیم متوقف نگه‌داریم چه منتظر تصمیمات غیره منتظره باشیم و چه نباشیم.

آقامیری در پاسخ به این سئوال فارس که بعد از بازنشستگی به چه کاری مشغول خواهید شد، افزود: همه وجود ما با کار و تلاش در عرصه محیط زیست عجین شده و قطعاً بازنشستگی من دلیل بر دوری از این حوزه نیست کما اینکه اگر از من درخواست کمک شود قطعاً استقبال می‌کنم.

انتهای پیام/ح30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول