اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور حمایت از مصرف‌کنندگان

فروشگاه چند منظوره در نوشهر افتتاح شد

خبرگزاری فارس: فروشگاه بزرگ چند منظوره نوشهر به منظور رفاه حال مشتریان، مصرف‌کنندگان و تعدیل قیمت بازار افتتاح شد.

فروشگاه چند منظوره در نوشهر افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از نوشهر، فرماندار نوشهر عصر امروز در مراسم افتتاح این فروشگاه که با حضور مسئولان شهرستان برگزار شد، گفت: این فروشگاه در راستای حمایت از مصرف‌کنندگان، صرفه‌جویی در وقت و هزینه‌های آنان برای عرضه محصولات مورد نیاز خانواده‌ها راه‌اندازی شد.

محمدعلی قمی اویلی اظهار داشت: راه‌اندازی این فروشگاه به منظور عرضه مستقیم کالاها از تولید کننده به مصرف کننده و جلوگیری از دست واسطه‌ها بوده است و با توجه به گردشگری بودن شهرستان نیازمند وجود چنین فروشگاهی بودیم.

وی با اشاره به اینکه این فروشگاه توسط بخش خصوصی و بدون حمایت دولتی احداث و راه‌اندازی شد، با تقدیر از سرمایه‌گذار آن، تصریح کرد: راه‌اندازی فروشگاه‌هایی با همین کیفیت برای تامین میوه و تره بار شهرستان و دیگر نیازهای مردم از سیاست‌های ستاد تنظیم بازار شهرستان قرار دارد.

قمی ادامه داد: وجود این فروشگاه‌ها در تامین برخی از نیازهای مردم به ویژه طرح‌هایی که به منظور آغاز سال، بازگشایی مدارس و طرح ضیافت ماه رمضان برگزار می‌شود کارایی مناسبی دارد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان نوشهر گفت: با توجه به سیاست دولت مبنی بر راه‌اندازی فروشگاه‌های چند منظوره برای عرضه محصولات با حذف واسطه به منظور کاهش قیمت تمام شده اجناس این فروشگاه راه‌اندازی شده است.

جهانگیر بائی لاشک اظهار داشت: راه‌اندازی فروشگاه‌های چند منظوره به ویژه در حوزه مواد غذایی به تحقق این هدف دولت کمک می‌کند.

وی تصریح کرد: فعالیت این فروشگاه‌ها به ویژه در شهرستان گردشگرپذیر نوشهر برای افزایش رونق اقتصادی منطقه و اشتغال جوانان دارد.

انتهای‌پیام/ش20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول