اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل زندان‌های استان قزوین خبر داد

اجرای طرح مطالعاتی حرفه‌ای در زندان‌های قزوین

خبرگزاری فارس: مدیرکل زندان‌های استان قزوین از اجرای طرح مطالعاتی ایمنی و سلامت حرفه‌ای در زندان‌های قزوین خبر داد.

اجرای طرح مطالعاتی حرفه‌ای در زندان‌های قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی اداره کل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان قزوین، حمیدرضا فراست‌طلب در جلسه شورای اداری زندان‌های این استان گفت: حفظ ایمنی و سلامت حرفه‌ای کارکنان زندان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و باید مورد توجه جدی مسئولان قرار گیرد.

مدیرکل زندان‌های استان قزوین افزود: یکی از وظایف اصلی مدیریت در زندانبانی، حفظ سلامت روحی و روانی کارکنان است و نقش مدیر به عنوان تأمین‌کننده بهداشت محیط کار بسیار مهم به نظر می‌رسد.

وی تصریح کرد: در این طرح مطالعاتی، رؤسای زندان‌ها با کسب مهارت‌های لازم در ارتباط با کارکنان زیرمجموعه خود، برای افزایش بهداشت محیط کار تلاش می‌کنند.

این مقام مسئول هدف از اجرای این طرح را تبیین بهداشت و سلامت کارکنان در سطح مدیریت زندان عنوان و ادامه داد: چنانچه مدیران و مسئولان زندان‌ها در برخورد با کارکنان خود از روش‌های علمی استفاده کنند، با ارتباط دو سویه فشارهای محیطی کاهش می‌یابد.

فراست‌طلب با اشاره به نقش محیط کار در سلامت کارکنان اضافه کرد: بهداشت ایمنی کارکنان در گرو محیط کار سالم بوده و در صورت پایین بودن سطح سلامت محیط، توان کاری افراد کاهش یافته و به طور غیر مستقیم سلامت خانواده را نیز تحت تأثیر قرار می‌دهد.

وی یادآور شد: حفظ بهداشت محیط در زندان، موجب تقویت روحیه کارکنان شده و به رضایت شغلی آنها منتهی می‌شود.

مدیرکل زندان‌های استان قزوین عنوان کرد: بدون شک عوامل متعددی وجود دارند که در محیط کار بر سلامت افراد تأثیرگذار هستند و مهم آن است که قبل از هر چیز نیازهای بهداشتی و سلامت کارکنان مدنظر قرار گرفته شود.

فراست‌طلب اعلام کرد: سلامت محیط و کارکنان در زندان‌های این استان به صورت یک وظیفه اصلی در حال پیگیری و کار مطالعاتی است.

وی بیان کرد: در زندان‌های استان قزوین از سیستم‌های مرتبط با حفظ سلامت محیط از جمله آموزش، استانداردها، ارزیابی عملکرد و طرح‌های بهبود وضعیت، فعال هستند و همه کارکنان در برنامه‌های مذکور شرکت داده می‌شوند.

فراست‌طلب در خاتمه یادآور شد: با ایجاد محیط کاری سالم است که استرس شغلی، تنش‌ها و به تبع آن فرسایش شغلی کاهش می‌یابد.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول