اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار زنجان خبر داد

پیشرفت 75 درصدی پروژه‌های عمران روستایی در زنجان

خبرگزاری فارس: استاندار زنجان از پیشرفت 75 درصدی پروژه‌های عمران روستایی در استان زنجان خبر داد.

پیشرفت 75 درصدی پروژه‌های عمران روستایی در زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد رئوفی‌نژاد ظهر امروز در جلسه ستاد عمران روستایی اظهار کرد: برخی از پروژه‌های عمران روستایی سال گذشته به پایان رسیده و برخی از آنها نیز در پایان سال مالی 91 و همچنین در سال 92 به پایان می‌رسد.

وی با اشاره به اینکه امسال زمان پایان پروژه‌ها و همچنین سال مالی تعیین شده برای پروژه‌ها دو ماه افزایش یافته است، افزود: در حال حاضر قریب به دو ماه فرصت به منظور تکمیل پروژه‌های نیمه تمام وجود دارد.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه اعتبارات مورد نیاز برای تکمیل پروژه‌های عمران روستایی تعیین شده است بر هدف‌گذاری دقیق و همچنین انجام با دقت پروژه‌ها تاکید کرد.

وی در ادامه با مثبت ارزیابی‌کردن عملکرد در زمینه تکمیل بازسازی 100 بقعه متبرکه در استان زنجان افزود: تکمیل این تعداد بقاع متبرکه تا دهه فجر سال جاری به پایان می‌رسد.

رئوفی‌نژاد همچنین با اشاره به اقدامات صورت گرفته در زمینه گازرسانی به روستاها افزود: تا کنون 54 درصد از منازل مسکونی روستایی نیز مقاوم‌سازی شده است.

وی با اشاره به اینکه شاخص‌ها برای تکمیل پروژه‌ها در استان تعیین و مشخص شده است، افزود: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته پروژه‌های تکمیل شده استان در چهار زمان مختلف به بهره‌برداری می‌رسد.

استاندار زنجان هفته دولت سال جاری، هفته دفاع مقدس، دهه فجر و همچنین خرداد ماه سال آینده را از زمان‌هایی اعلام کرد که پروژه‌های عمران روستایی در آنها به بهره‌برداری می‌رسد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه پروژه‌های عمرانی جدیدی در استان افتتاح نمی‌شود، اضافه کرد: از برنامه‌های دولت در بحث پروژه‌های عمرانی در یک سال آتی تکمیل پروژه‌های قبلی است.

رئوفی‌نژاد همچنین با تاکید بر تشکیل کمیته ویژه در زمینه راه‌های روستایی افزود: در این کمیته شفاف‌سازی لازم در بحث راه روستایی صورت گیرد.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول