اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور اجتماعی استانداری گیلان:

مردم گیلان در روز قدس حضوری گسترده می‌یابند

خبرگزاری فارس: مدیرکل امور اجتماعی استانداری گیلان قدس را تجلی‌گاه عزم استوار مسلمانان آزاده جهان در دفاع از ملت مظلوم فلسطین دانست و گفت: راهپیمایی روز قدس در گیلان با حضور گسترده مردم برگزار می‌شود.

مردم گیلان در روز قدس حضوری گسترده می‌یابند

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، عزیز پورعزیزی ظهر امروز در جلسه اجتماعی استان در آستانه روز جهانی قدس اظهار کرد: قدس تجلی‌گاه عزم استوار مسلمانان آزاده جهان در دفاع از ملت مظلوم فلسطین است.

وی، با تصریح بر اینکه امسال راهپیمایی روز قدس پرشورتر و باشکوه‌تر از سال گذشته برگزار می‌شود، ابراز کرد: تدابیر و تمهیدات لازم در این زمینه اندیشیده شده است.

این مسئول، حضور مردم گیلان در راهپیمایی روز قدس را توفنده خواند و یادآور شد: حضور پرشور کارکنان دستگاه‌های اجرایی به همراه صفوف به‌هم فشرده و توفنده مردم غیور استان زمینه‌ساز برگ زرین دیگری در دفتر پر افتخار حمایت از آرمان‌های امام راحل و در تبعیت از منویات مقام معظم رهبری است.

وی، با بیان اینکه نهضت اسلامی هر روز در منطقه رو به گسترش است، افزود: دشمن در حال عقب‌نشینی و انزوا است و صهیونیسم نفس‌های آخر را می‌کشد.

عزیزی، بیداری اسلامی را نشٱت گرفته از انقلاب اسلامی نامید و اذعان کرد: بدون تردید مسئله قدس درگیری تفکیک اسلام ناب محمدی (ص) با اسلام آمریکایی است که استکبار جهانی هر لحظه به نابودی و فنا نزدیک‌تر می‌شود.

وی، با محکومیت کشتار مظلومانه مردم میانمار، بحرین و سوریه اظهار کرد: همه در راهپیمایی روز قدس فریاد عدالت‌خواهی خود را برای احقاق حقوق مظلومان سرمی‌دهیم.

انتهای پیام/غ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول