اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کوثر خبر داد

بهره‌برداری از 32 پروژه عمرانی، اقتصادی در هفته دولت

خبرگزاری فارس: فرماندار کوثر از افتتاح و بهره‌برداری 32 پروژه عمرانی، اقتصادی همزمان با هفته دولت در سال‌جاری خبر داد.

بهره‌برداری از 32 پروژه عمرانی، اقتصادی در هفته دولت

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سعدالله رئیس‌ساداتی عصر امروز در جلسه شورای اداری کوثر اظهار داشت: دستگاه‌های اجرایی موظف شدند با تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام خود طرح‌های قابل افتتاح هفته دولت را احصا کرده و معرفی کنند که از بین آنها 32 طرح آماده بهره‌برداری در ایام مبارک هفته دولت است.

وی تصریح کرد: این پروژه‌ها با سرمایه‌گذاری پنج میلیارد و 200 میلیون تومان به میمنت هفته دولت افتتاح می‌شود تا اهالی شهرستان کوثر از این طرح‌ها و پروژه‌ها در مناطق شهری و روستایی استفاده کنند.

رئیس‌ساداتی نزدیکی هفته دولت و ضرورت حفظ آمادگی برای بیان و انعکاس عملکرد دولت را در سه سال گذشته یادآور شد و خاطرنشان کرد: همه دستگاه‌ها موظف هستند عملکرد سه ساله دولت دهم را به صورت مقایسه‌ای با دولت‌های گذشته تدوین و طراحی کنند تا همه مردم از اقدامات و فعالیت‌های انجام شده اطلاع حاصل کرده و در جریان امور قرار بگیرند.

این مسئول در ادامه سخنان خود اضافه کرد: در این ایام فرصتی مغتنم و مناسب است تا مدیران دستگاه‌های اجرایی عملکرد و خدمات ارزشمند نظام و دستاوردهای دولت را در سطوح مختلف اعم از شهرها، بخش‌ها و روستاها برای مردم بازگو کنند.

وی هرگونه افتتاح پروژه به صورت نیمه‌تمام را غیرقانونی و نامطلوب توصیف کرد و ادامه داد: بدون این‌که کلنگی بر زمین زده شود و یا پروژه نیمه‌تمام به حال خود رها شود هیچ مجموعه و دستگاه اجرایی حق ندارد وعده و وعید بی‌سرانجام به مردم بدهد و یا بخواهد کلنگ اجرای پروژه جدید را بر زمین بزند.

به گزارش فارس، فرماندار کوثر توانمندی شهرستان کوثر را در جذب سرمایه‌گذاری‌ها و بهره‌گیری از ظرفیت‌ها بسیار مناسب و مستعد توصیف کرد و بیان داشت: در این شهرستان هم نیروی کار و هم فضای مناسب برای اجرای طرح‌ها و پروژه‌ها وجود دارد که از این توانمندی می‌توان به بهترین شکل استفاده کرد.

رئیس‌ساداتی در ادامه سخنان خود روز جهانی قدس و اهمیت مشارکت آحاد مردم در این راهپیمایی سراسر عزت‌آفرین را خاطر نشان کرد و یادآور شد: روز قدس روز شکسته شدن شاخ استکبار در برابر اندیشه نورانی امام راحل و انقلاب اسلامی بود که نتوانست کاری از پیش برده و یا به آرزو و مطامع خود دست یابد.

وی از آمادگی کامل دستگاه‌های اجرایی، نهادهای دولتی و غیردولتی و عموم مردم برای برگزاری راهپیمایی روز قدس خبر داد و گفت: راهپیمایی روز قدس در شهر گیوی از ساعت 10 صبح شروع می‌شود و این آیین به مراسم عبادی، سیاسی نماز جمعه ختم می‌شود.

رئیس‌ساداتی همچنین عید سعید فطر و تعطیلات دو روزه این ایام را یادآور شد و افزود: ما قطعاً در این ایام با حجم زیاد سفرها و آغاز مسافرت‌های دور دوم تابستانی روبه‌رو می‌شویم که ضرورت دارد همه توان و بضاعت شهرستان را به کار گیریم تا آبرومندانه در خدمت مسافران و گردشگران کشوری باشیم.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول