اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یکصدا تا آزادسازی قدس شریف- 10

مجتهدزاده: آزادی قدس بسیار نزدیک است

خبرگزاری فارس: رئیس دادگاه نیروهای مسلح استان مازندران گفت: با شکسته شدن کامل قدرت امریکا که بسیار نزدیک به نظر می‌رسد قدس شریف نیز به آزادی کامل خواهد رسید.

مجتهدزاده: آزادی قدس بسیار نزدیک است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان محمودآباد، حجت‌الاسلام محمد مجتهدزاده امروز در  گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان گفت: در روز جهانی قدس راه‌های رسیدن به وحدت در امت اسلامی بیش از پیش فراهم شده است.

وی افزود: در حال حاضر 80 درصد مردم دنیا به وحدت رسیده‌اند و به اعتباری نام‌گذاری جمعه آخر ماه مبارک از سوی معمار فرزانه انقلاب اسلامی به نام روز قدس زمینه‌های وحدت 50 درصد حکومت‌ها فراهم شده است.

مجتهدزاده اضافه کرد: انقلاب اسلامی ایران و روز قدس به عاملی مهم در بسترسازی برای رسیدن به وحدت در امت اسلامی تبدیل شده است.

وی ادامه داد: با توجه به بیداری روزافزون جهان، آینده بیداری اسلامی که تا قلب اروپا نیز پیش رفته بسیار رو به جلو و امیدوارکننده است.

مجنهدزاده با اشاره به گستردگی نقشه‌های شیطانی غرب، اظهار داشت: در حال حاضر با وجود همه این دشمنی‌ها اما مردم هوشیار و بیدار هستند.

وی بیان داشت: انتخاب شعارهای روز قدس با محوریت نابودی امریکا و اسراییل و همچنین وحدت مسلمانان کار بسیار ارزنده و مهمی است.

رئیس دادگاه نیروهای مسلح استان مازندران تصریح کرد: با شکسته شدن کامل قدرت امریکا که بسیار نزدیک به نظر می‌رسد قدس شریف به آزادی کامل خواهد رسید و رژیم پوشالی صهیونیستی نیز نابود می‌شود.

انتهای پیام/ی20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول