اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه خرمشهر:

روز قدس نام فلسطین را تا ابد زنده نگه می‌دارد

خبرگزاری فارس: امام جمعه خرمشهر گفت: روز قدس نام فلسطین را تا ابد در سطح جهانی زنده نگه می‌دارد.

روز قدس نام فلسطین را تا ابد زنده نگه می‌دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از خرمشهر، حجت‌الاسلام سید نبی موسوی در خطبه‌های نماز جمعه در محل مسجد جامع خرمشهر ضمن قدردانی و تشکر از حضور پرشور مردم خرمشهر در راهپیمایی روز قدس اظهار کرد: عالم وحدت در جهان اسلام در برابر سیطره غرب از بزرگترین دست آوردهای روز قدس از منظر امام راحل وارد شده است.

وی ادامه داد: نام‌گذاری روز قدس از منظر امام راحل نه تنها نام فلسطین را زنده کرد بلکه جهان اسلام را برای همیشه در سطح دنیا سر بلند نگه داشت.

وی تشکیل حزب‌الله در حاشیه کشور اشغالی را از برکات نام گذاری روز قدس توسط امام راحل عنوان کرد و افزود: تشکیل حزب‌الله در حاشیه کشور اشغالی از رویکردهای تهاجمی در سایه حمایت از فلسطین به رویکرد تداخلی تبدیل شد و در عین حال به ثبات دولت‌ها و سیاست‌های رژیم صهیونیستی ضربه جدی وارد کرد.

امام جمعه خرمشهر خاطرنشان کرد: جمعه آخر ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس و به عنوان قطعه‌ای از پیکره اسلام که به تصرف کفر در آمده بود بر همه مسلمانان واجب کرد که برای آزادی قدس تلاش کنند و خود را مجهز کنند برای اینکه بتوانند جزیی از پیکره که از اسلام جدا شده بود به عالم اسلام برگردانند.

حجت‌الاسلام موسوی در بخش دیگری از خطبه نماز به وضعیت اقتصادی و گرانی بازار اشاره کرد و افزود: با توجه به فشارهای اقتصادی در سطح جهانی و بخشی از این فشارها متوجه ایران اسلامی ما گردیده بنابراین مسئولان باید نسبت به رفع مشکلات اقتصادی و جلوگیری از تورم بازار بتوانند بخشی از آن را برطرف کنند.

وی به میزان فطریه اشاره کرد و افزود: فطریه در هر شهرستانی نسبت به میزان قیمت بازار متفاوت بوده و بنابراین برای هر نفر سه کیلوگرم گندم، کشمش، جو و یا برنج در نظر گرفته شده و اگر گندم را در نظر بگیریم برای هر نفر 18 هزار ریال خواهد بود و به اضافه یک پنجم خمس نیز در نظر گرفته شود.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول