اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه آستارا:

حضور گسترده مردم در روز قدس دشمنان را وحشت‌زده کرده است

خبرگزاری فارس: امام جمعه آستارا گفت: حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس دشمنان را وحشت زده کرده است.

حضور گسترده مردم در روز قدس دشمنان را وحشت‌زده کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، حجت‌الاسلام کاظم حافظ‌نیا امروز در نماز جمعه این شهر با قدردانی از حضور پرشور و عظیم مردم مومن و ولایت‌مدار این شهرستان اظهار کرد: مردم مومن و غیور شهرستان مرزی آستارا با حضور پرشور خود در راهپیمایی روز قدس بار دیگر ثابت کردند که همواره مدافع مظلومان و آرمان‌های انقلاب و ولایت هستند.

وی با بیان اینکه روز قدس یک روز جهانی است و منحصر به یک منطقه و روز خاص نیست، افزود: روز قدس یک نماد و روز آزادی و دفاع از مظلومان عالم بوده و حضور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس نشانه حمایت از مظلومان جهان است.

خطیب جمعه آستارا حضور مردم در روز قدس را حمایت از مظلومان و مستضعفان دانست و تصریح کرد: ظالمان بدانند که هرگز به آرزوی خود مبنی بر از بین بردن اسلام و مسلمانان نمی‌رسند و آن را با خود را به گور می‌برند.

وی با بیان اینکه دشمنان نظام و اسلام از حضور پرشور مردم در صحنه‌های مختلف ایران اسلامی هراس دارند، تصریح کرد: دشمنان از سلاح هسته‌ای واهمه‌ای ندارند بلکه این حضور و وحدت و یکپارچگی ملت ایران و بیداری اسلامی در منطقه آنها را دچار وحشت کرده است.

حافظ‌نیا حضور مردم آستارا همزمان با مردم سراسر کشور را مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان دانست و خاطرنشان کرد: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی بدانند که مردم مومن و غیور ایران اسلامی تا آخرین قطره خون پاسدار خون شهدا و ولایت فقیه هستند و هیچ تحریمی آنها را زمینگیر نمی‌کند و با مقاومت و ایستادگی خود دشمنان را به خاک ذلت می‌نشانند.

وی با تبریک به مناسبت فرا رسیدن عید سعید فطر به مسلمانان جهان، مقدار فطریه را برای پرداخت زکات برای هر نفر سه کیلو نان که در طول سال از آن استفاده می‌شود، عنوان کرد.

امام جمعه آستارا خاطرنشان کرد: مراسم اقامه نماز عید سعید فطر مانند سال‌های گذشته با حضور مردم مومن و ولایت‌مدار این شهرستان در مقابل مسجد آبروان این شهرستان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به سالروز آتش‌سوزی مسجدالاقصی به دست صهیونیسم‌ها، ابراز کرد: مساجد در دین مبین اسلام از جایگاه ویژه‌ای برخوردار هستند که باید مساجد به عنوان یک پایگاه عبادی‌سیاسی مورد استفاده مردم باشد و جوانان باید ارتباط خود با مساجد را بیشتر کنند.

حافظ‌نیا به فرا رسیدن هفته دولت اشاره کرد و با قدردانی از خدمات دولت خدمتگزار تصریح کرد: دولت اصولگرای دهم خدمات بسیار ارزشمندی در راستای پیشرفت و توسعه کشور انجام داده‌ است و دولتمردان باید تا آخرین لحظه خدمت خود از هیچ خدمتی برای مردم دریغ نکنند.

وی با اشاره به برگزاری اجلاس سران کشورهای عضو جنبش غیرمتعهدها در ایران خاطرنشان کرد: امیدواریم با پشتیبانی مردم مسئولان عالی رتبه نظام مقدس جمهوری اسلامی بتوانند با برگزاری این نشست که ریاست آن را به مدت سه سال بر عهده خواهند داشت سیاست‌های غلط حاکم دنیای امروز را تحت تاثیر خود قرار داده و روند حاکمیت جهان را اصلاح کنند.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول