اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه آمل:

آزادی قدس آرزوی همه مسلمانان است

خبرگزاری فارس: امام جمعه آمل آزادی قدس را آرزوی همه مسلمانان دانست.

آزادی قدس آرزوی همه مسلمانان است

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، حجت‌الاسلام محمدعلی رحمانی آملی در خطبه‌های امروز نمازجمعه این شهرستان با دعوت روزه‌گزاران به تقوای الهی با اشاره به اینکه روز قدس زیباترین روز برای مسلمانان جهان است، یادآور شد: روز قدس روزی است که مردم مسلمان باید یکصدا فریاد بزنند و ملت پراکنده اسراییل را از سرزمین فلسطین دور کنند.

وی با بیان اینکه قدس جایگاهی مقدس برای مسلمانان است، اظهار داشت: قبله اول مسلمانان هیچ‌گاه از ذهن مسلمین دور نمی‌شود و همواره از ان حمایت می‌کنند.

رحمانی با تاکید بر اینکه قوم یهود از ابتدا با تغییر قبله بنای مخالفت با اسلام را گذاشتند، افزود: امروز همه نسل‌کشی‌ها و شیعه‌کشی‌ها در میانمار، عراق و لبنان و عربستان را حمایت‌های صهیونیست‌ها انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه اسلام به همه ادیان پیش از خود احترام می‌گذارد و از آنها نام برده است، یادآور شد: ستیز اسلام با صهیونیزم است که مانند وهابیت در اسلام در دین یهود بروز کرده و آن را به انحراف کشانده است.

امام جمعه آمل با تاکید بر اینکه بنای صهیونیزم به عداوت به همه جهان است، بیان داشت: باید در برابر نیل تا فرات صهیونیست‌ها اسلام را در سراسر دنیا اشاعه دهیم و ابتدای آن آزادی قدس است که آرزوی همه مسلمانان به شمار می‌رود.

انتهای‌ پیام/خ30/گ1003

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول