اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت ارومیه:

حضور در راهپیمایی روز قدس لبیک به امام خمینی (ره) است

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت ارومیه گفت: حضور در راهپیمایی روز قدس در واقع لبیک گفتن ملت ایران اسلامی به امام خمینی (ره) است.

حضور در راهپیمایی روز قدس لبیک به امام خمینی (ره) است

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، حجت‌الاسلام محمد فخری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان در جمع مردم اظهار داشت: امروز خوشبختانه حضور حداکثری اقشار مختلف مردم اعم از پیرو و جوان، زن و مرد، کسبه و فرهنگی را در راهپیمایی شاهد بودیم که این مسئله بیانگر پایبندی آنها به آرمان‌های امام خمینی (ره) است.

وی تصریح کرد: ملت شریف ایران همچنین مردم آذربایجان غربی با حضور یافتن در میدان‌ها، گذرگاه‌ها و ... با سر دادن شعارهای ضد استکباری نشان داده‌اند برای همیشه در کنار ملت مظلوم فلسطین قرار دارند و تا زمانی که این کشور از چنگ رژیم غاصب صهیونیستی آزاد شود از پشتیبانی خود دست برنمی‌دارند.

فخری به برگزاری مراسم‌های عبادی الهی در شب‌های قدر اشاره کرد و گفت: 30 سال پیش از این، مراسم لیالی قدر به هیچ‌عنوان با این عظمت برپا نمی‌شد به طوری که فقط در مسجد جامع مردم برای خواندن ادعیه و تلاوت آیات نورانی قرآن کریم گردهم جمع می‌شدند ولی امروز در کمتر مسجد و تکیه‌ای است که صدای تلاوت قرآن شنیده نشود.

فخری به نزول بلای طبیعی در آذربایجان شرقی اشاره و از مردم به دلیل ارسال هدایا و کمک‌ها تقدیر کرد و اظهار داشت: این قبیل اقدامات مردم، به طور قطع برای آنها به عنوان باقیات صالحات محسوب می‌شود لیکن امیدواریم حمایت‌ها و پشتیبانی‌ها ادامه پیدا کند تا زلزله‌زدگان به زندگی عادی خود برگردند.

امام جمعه موقت ارومیه به برگزاری آیین‌های جمع‌خوانی قرآن در ایران اسلامی اشاره کرد و اظهار داشت: این آیین‌های الهی ابتدا در مشهد و سپس در امام‌زاده‌ها مانند شاهچراغ و حرم حضرت معصومه (س) برگزار شد به طوری که هم‌اکنون نیز در استان به ویژه در ارومیه و خوی برگزار می‌شود که اغلب شرکت‌کننده‌ها نیز جوانان هستند.

انتهای پیام/خ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول