اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار سرعین:

سرعین آماده پذیرایی از مسافران تابستانی است/اجرای همزمان پروژه‌های عمرانی در سرعین

خبرگزاری فارس: شهردار سرعین گفت:‌ شهر توریستی سرعین آماده میزبانی از مسافران تابستانی در دور دوم سفرها بعد از ماه مبارک رمضان است.

سرعین آماده پذیرایی از مسافران تابستانی است/اجرای همزمان پروژه‌های عمرانی در سرعین

نائب حبیبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: در همین راستا تمام توان خود را به کار گرفته‌ایم تا از امروز با توجه به آغاز تعطیلات عید سعید فطر و نیمه دوم تعطیلات در شهریور ماه پذیرای میلیون‌ها گردشگری باشیم که به شهر سرعین ورود پیدا کرده و از جاذبه‌های این شهر استفاده خواهند کرد.

وی به تعطیلات یک هفته‌ای شهروندان تهرانی به دنبال برگزاری اجلاس سران جنبش عدم تعهد‌ها اشاره کرد و یادآور شد: پیش‌بینی می‌کنیم با توجه به این تعطیلات و همچنین پایان ماه مبارک رمضان ورود گردشگران به این شهر به اوج برسد که در این باب از تمام توان و ظرفیت دستگاه‌های اجرایی استفاده می‌کنیم تا خدمات مطلوبی را به شهروندان ارائه کنیم.

شهردار سرعین از اجرای همزمان چندین پروژه عمران شهری خبر داد و خاطرنشان کرد:‌ این طرح‌ها شامل جدول‌گذاری چندین خیابان اصلی، کف‌سازی پیاده‌روها با پازل، سرپوشیده کردن کانال خیابان سبلان، رنگ‌آمیزی جداول و خط‌کشی معابر شهری است.

حبیبی به حرکت مثبت و سازنده لکه‌گیری و آسفالت معابر شهری در یک ماه گذشته اشاره کرد و گفت‌: ما سعی کردیم در مناطق پرتردد شهری آسفالت‌ریزی را به شکل اصولی انجام دهیم و در کنار آن مخلوط‌ ریزی کمر‌بندی شهر سرعین نیز انجام شده است.

این مسئول اجرای کمپ بیله‌درق، اجرای زمین چمن فوتبال، احداث رفوژ خیابان چالدران و آلوارس و‌ احداث سالن کشتی شهرداری را از دیگر پروژه‌های عمران شهری اعلام کرد که به طور همزمان در حال انجام است.

شهردار سرعین توسعه فضای سبز شهری را به همراه کاشت نهال، گل و چمن از اولویت‌های شهرداری سرعین اعلام کرد و افزود: این برنامه در رفوژ‌های تازه احداث انجام شده تا حرکت مثبت و سازنده‌ای را در این زمینه در سطح شهر سرعین داشته باشیم.

حبیبی همچنین از احداث و فعال کردن سرویس‌های بهداشتی کمپ‌ها و مراکز اقامتی خبر داد و بیان داشت: ‌بر اساس توافقی که با چند مالک در خصوص بازگشایی کمر‌بندی داشتیم این پروژه در حال احداث است و انتظار می‌رود تا سال آینده تکمیل شده و به بهره‌برداری برسد.

وی ادامه داد: تلاش می‌کنیم در کمترین زمان ممکن معابر اصلی را به اتمام رسانده تا برای رفت و آمد گردشگران و اهالی خللی ایجاد نشود.

شهردار سرعین در خصوص احداث و راه‌اندازی سالن کشتی شهرداری نیز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس تصریح کرد:‌ این سالن چندین سال است که به دلایل فنی تعطیل بوده و با توجه به تلاشی که در ماه‌های اخیر داشتیم تکمیل آن پیگیری می‌شود.

ارسال اولین محموله کمک شورا و شهرداری سرعین به مناطق زلزله‌زده

اولین محموله کمک‌های شورای اسلامی شهر و شهرداری سرعین با هدف کمک به زلزله‌زدگان و همدردی با خانواده‌های آسیب‌دیده در اهر، ورزقان و هریس به این مناطق ارسال شد.

شهردار سرعین گفت: این محموله شامل یک کامیون آب‌ معدنی به ارزش 4 میلیون تومان به شهرستان اهر ارسال شده است.

حبیبی افزود: اعضای شورای شهر و شهرداری و پرسنل زحمتکش این مجموعه در غم حادثه دلخراش زلزله خودشان را شریک درد و غم خانواده‌های آسیب‌دیده می‌دانند و اعلام می‌کنند همواره در کنار آنها بوده و کمک‌هایشان را به صورت نقدی و غیرنقدی ارسال خواهند کرد.

این مسئول در پایان سخنان خود به خبرنگار فارس اظهار داشت: با توجه به اینکه مردم همیشه در صحنه سرعین طعم تلخ زلزله 75 را چشیدند با هدایای خویش به کمک آسیب‌دیدگان زلزله خواهند شتافت.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول