اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل سابق فرودگاه‌های‌ کرمان بیان کرد

راه‌اندازی پایانه 15 هزار مترمربعی فرودگاه کرمان

خبرگزاری فارس: مدیرکل سابق فرودگاه‌های استان کرمان گفت: پایانه 15 هزار مترمربعی فرودگاه کرمان برای گردش مسافر در فرودگاه به بهترین شکل راه‌اندازی می‌شود.

راه‌اندازی پایانه 15 هزار مترمربعی فرودگاه کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، تیمور امیری بعد از ظهر امروز در مراسم معارفه مدیرکل فرودگاه‌های استان کرمان، اظهار داشت: احداث و بهره‌برداری ساختمان هواشناسی، باز‌پس‌گیری 51 هکتار زمین از نیروی هوایی و حصارکشی آنها، مستند‌سازی فرودگاه و سایر موارد طی دو سال گذشته با حمایت مالی مدیرعامل شرکت فرودگاه‌های کشور و حمایت استاندار کرمان انجام شد.

وی افزود: در مدت یاد شده در مباحث عملیات فرودگاهی، هوانوردی و پشتیبانی وارد شده که در هفته نخست فعالیت خود 300 متر از باند 16 فرودگاه کرمان مرمت و بازسازی شد.

امیری ابراز داشت: در فرودگاه سیرجان با تغییرات اعمال شده 34 مورد کار صورت گرفت و تعداد پروازها از چهار مورد به هفت پرواز رسید.

وی عنوان کرد: به مدت دو سال فرودگاه رفسنجان تعطیل بود که با تأمین اعتبار کارهای مورد نیاز انجام شد و پس از شش ماه به بهره‌برداری رسید. 

مدیر‌کل اسبق فرودگا‌ه‌های استان کرمان تصریح کرد: فرودگاه جیرفت نیز که از چهار سال پیش تکمیل و تطویل آن آغاز شده بود، با کمک استاندار کرمان تأمین اعتبار شده‌ و اقدامات ادامه دارد و در فرودگاه بم و سایر فرودگاه‌ها نیز اقدامات خوبی انجام شد.

امیری افزود: پایانه 15 هزار مترمربعی فرودگاه کرمان برای گردش مسافر در فرودگاه به بهترین شکل راه‌اندازی می‌شود.

وی بیان داشت: طی دو سال خدمت در کرمان حدود 100 طرح فرودگاهی اجرا و طرح‌های دیگری نیز تعریف شده است.

محمد نخعی مدیرکل جدید فرودگاه‌های استان کرمان نیز در این آیین اظهار داشت: همه تلاش خود را برای توسعه و تعالی فرودگاه‌های استان کرمان انجام می‌دهیم.

انتهای پیام/ح20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول