اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته دولت

7 میلیارد تومان پروژه عمرانی در نور افتتاح می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار نور از افتتاح 19 پروژه با اعتبار بیش از 7 میلیارد تومان در هفته دولت در این شهرستان خبر داد.

7 میلیارد تومان پروژه عمرانی در نور افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نور، عبدالقدیر مشایخی بعدازظهر امروز در مراسم بهره‌برداری از پروژه آبرسانی روستایی در روستای انارجار از توابع بخش مرکزی نور، خدمات‌رسانی به مردم را موجب نارضایتی و خشم دشمنان ذکر کرد.

فرماندار نور افزود: اقدامات رفاهی برای آسایش هموطنان خاری است در چشم دشمنان نظام و انقلاب که تحمل پیشرفت و تعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی را ندارند و این اقدامات را برای به خطرافتادن منافع خود می‌دانند.

وی از افتتاح 19 پروژه با اعتبار 7 میلیارد و 200 میلیون تومان در هفته دولت در شهرستان نور خبر داد و افزود: تعدادی از پروژه‌های عمرانی، خدماتی، رفاهی و تولیدی نیز که در دست اجرا است در هفته دفاع مقدس و در مناسبت‌های بعدی افتتاح و مورد بهره‌برداری شهروندان و عموم مردم قرار خواهد گرفت.

در ادامه مراسم مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی مازندران نیز طی گزارشی از اقدامات و فعالیت‌های این شرکت در استان و شهرستان گفت: در سال جاری و سال گذشته، 9 پروژه با اعتبار سه میلیارد و 100 میلیون تومان در دست اجرا و بهره‌برداری است که سه پروژه در هفته دولت بهره‌برداری می‌شود.

محمدحسین برزگر اظهار داشت: در پروژه آبرسانی روستای انارجار که سال 88 آغاز و قرار بود سال 92 خاتمه یابد با تلاش همکاران در هفته دولت امسال پایان یافت که 159 خانوار این روستا از آب آشامیدنی سالم و گوارا برخوردار شدند.

وی در شرح عملیات اجرایی این پروژه ابراز داشت: بهسازی یک دهنه چشمه، لوله‌گذاری انتقال و توزیع به میزان 14 هزار متر، احداث مخزن هوایی 100 مترمکعبی و اتاقک کلرزنی، محوطه‌سازی و حصارکشی و نیز تامین برق مورد نیاز و احداث حوضچه‌های شیرآلات از اقدامات انجام شده در این پروژه بود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی مازندران گفت: شهرستان نور سومین شهرستان استان از نظر وسعت است با 193 روستا که نیمی از جمعیت این شهرستان روستایی است و تاکنون 126 روستای دارای آب شرب سالم هستند و از این تعداد 88 روستا بالای 20 خانوار با 19 هزار و 230 مشترک زیر پوشش شرکت آبفار قرار دارند.

انتهای پیام/ش20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول