اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار گلستان خبر داد

ایجاد 2147 فرصت شغلی با افتتاح پروژه‎های هفته دولت در گلستان

خبرگزاری فارس: استاندار گلستان گفت: افتتاح و بهره‎برداری پروژه‎های هفته دولت در گلستان 2 هزار و 147 فرصت شغلی ایجاد می‎کند.

ایجاد 2147 فرصت شغلی با افتتاح پروژه‎های هفته دولت در گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان جواد قناعت شامگاه پنج‎شنبه در جمع مسئولان استان اظهار داشت: در نخستین روز از هفته دولت اجرای مراسم غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا به صورت متمرکز استانی و شهرستانی، برگزاری نمایشگاه عکس و مسابقات تیراندازی برگزار شد.

وی همچنین افتتاح، بهره‎برداری و کلنگ‎زنی متمرکز 120 طرح عمرانی تولید، اقتصادی و اشتغالزا در گرگان با اعتباری بالغ بر 500 میلیارد و 826 میلیون ریال را از برنامه‎های نخستین روز هفته دولت برشمرد.

استاندار گلستان از دیگر برنامه‎های نخستین روز هفته دولت را افتتاح، بهره‎برداری و کلنگ‎زنی متمرکز 45 طرح عمرانی تولید، اقتصادی و اشتغالزا در شهرستان گمیشان با اعتباری بالغ بر 58 میلیارد و 130 میلیون ریال عنوان کرد.

قناعت با بیان اینکه روز دوم هفته دولت به عنوان "دولت، احترام به کرامت انسانی" نامگذاری شده است خاطر نشان کرد: همایش دوچرخه‌سواری، حضور پرشور و معنوی مسئولان و کارمندان دولت در میعادگاه‎های نماز جمعه سراسر استان، حضور و سخنرانی فرمانداران و رؤسای دستگاه‎های اجرایی در مراسم نماز جمعه و بیان دستاوردهای دولت عدالت‎محور را در دومین روز هفته دولت شاهد خواهیم بود.

وی از اجرای موسیقی سنتی، مسابقات دوومیدانی، مسابقات فرهنگی و مذهبی، افتتاح و کلنگ‎زنی متمرکز 50 طرح عمرانی تولیدی، اقتصادی و اشتغالزا شهرستان آزادشهر با اعتباری بالغ بر 166 میلیارد و 139 میلیون ریال در سومین روز هفته دولت در گلستان خبر داد.

استاندار گلستان همچنین از افتتاح و کلنگ‎زنی متمرکز 50 طرح عمرانی تولیدی، اقتصادی و اشتغالزا شهرستان رامیان با اعتباری بالغ بر 103 میلیارد و 951 میلیون ریال و نیز افتتاح و کلنگ‎زنی متمرکز 41 طرح عمرانی تولیدی، اقتصادی و اشتغالزا شهرستان کلاله با اعتباری بالغ بر 117 میلیارد و 158 میلیون ریال و افتتاح و کلنگ‎زنی متمرکز 40 طرح عمرانی تولیدی، اقتصادی و اشتغالزا شهرستان گالیکش با اعتباری بالغ بر 244 میلیارد و 435 میلیون ریال در سومین روز از هفته دولت که به نام "دولت، عدالت‎گستری و مهرورزی" نامیده شده خبر داد.

قناعت تجلیل از فرزندان خانواده‎های شهدا و بازدید از پروژه‎های شیلاتی را از برنامه‎های چهارمین روز هفته دولت عنوان کرد.

وی از برگزاری مسابقه ماذنه و تجلیل از فعالان مساجد خبر داد و گفت: برگزاری نمایشگاه کاریکاتور را در طول ایام هفته دولت نیز در استان خواهیم داشت.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول