اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار انزلی خبر داد

افتتاح 113 پروژه در انزلی

خبرگزاری فارس: فرماندار انزلی از افتتاح 113 پروژه این شهرستان با اعتباری بالغ بر 14 میلیارد و 300 میلیون تومان در سال جاری خبر داد.

افتتاح 113 پروژه در انزلی

به گزارش خبرگزاری فارس از انزلی، سعادتمند داوودی پیش از ظهر امروز در جریان افتتاح یک طرح کشاورزی این شهرستان با اشاره به اهمیت پروژه‌های انزلی اظهار کرد: پروژه‌های بندر انزلی از نظر رتبه‌بندی پس از رشت قرار دارد و این امر نشانه روند توسعه و پیشرفت انزلی است.

وی با بیان اینکه اعتبارات شهرستان‌های استان بین سه تا هفت درصد رشد داشته، تصریح کرد: بندر انزلی تنها شهرستان استان است که اعتبارات تملک و دارایی‌ آن با 100 درصد افزایش به 8 میلیارد و 800 میلیون تومان رسیده است.

این مسئول اعتبارات ملی انزلی در سال جاری را مربوط به کنارگذر این شهرستان دانست و افزود: این پروژه اعتبار میلیاردی دارد و تا پایان دولت دهم به بهره‌برداری می‌رسد.

وی راه‌آهن رشت‌ـانزلی‌ـآستارا، توسعه اسکله بندر و منطقه آزاد را جزو پروژه‌های میلیاردی انزلی برشمرد و ادامه داد: با افتتاح این پروژه‌ها آینده خوبی برای انزلی رقم می‌خورد.

داوودی، بزرگ‌ترین پروژه هفته دولت در انزلی را مسکن مهر 300 واحدی عنوان کرد و گفت: آبرسانی و برق‌رسانی به شش روستا، بهره‌برداری یک شرکت تولیدی، کشاورزی و... از دیگر پروژه‌های هفته دولت است.

این مسئول با اشاره به اینکه امسال آب شرب و بهداشتی تمام شهرستان‌های انزلی تامین می‌شود، تصریح کرد: با حفر یک حلقه چاه در روستای «اشترکان» 13 روستای انزلی از آب بهره‌مند می‌شوند.

فرماندار انزلی بهره‌برداری از سیستم آب شیرین‌کن منطقه سنگاچین را موجب برطرف شدن مشکل آب بهداشتی این شهرستان دانست و یادآور شد: بهره‌برداری از 37 پروژه برق‌رسانی و افتتاح 10 دهنه آب‌بندان در هفت روستای انزلی از دیگر پروژه‌های هفته دولت است.

وی خاطرنشان کرد: در سال جاری 113 پروژه با اعتباری بالغ بر 14 میلیارد و 300 میلیون تومان مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/ن20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول