اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با دومین روز از هفته

13 پروژه عمرانی و اقتصادی در نیر افتتاح شد

خبرگزاری فارس: همزمان با دومین روز از هفته دولت و با حضور استاندار اردبیل و امام جمعه شهرستان نیر 13 پروژه عمرانی ـ اقتصادی در شهرستان نیر به بهره‌برداری رسید.

13 پروژه عمرانی و اقتصادی در نیر افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فرماندار شهرستان نیر صبح امروز در مراسم افتتاح همزمان این پروژه‌ها اظهار داشت: این تعداد پروژه با سرمایه‌گذاری 6 میلیارد تومان در مناطق شهری و روستایی آماده افتتاح و بهره‌برداری شده است.

سید حمید عباداللهی تصریح کرد: از جمله مهمترین این پروژه‌ها فاز اول مجتمع آبدرمانی قینرجه، آبرسانی به روستاهای گلستان و گلجه و همچنین بهسازی راه روستایی مهماندوست و کورائیم، زیرگذر تقاطع چای سقرلو، بهره‌برداری از مجتمع گاوداری شیری 100 راسی و چندین واحد مددجوئی و طرح‌های رفاهی و ورزشی است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با گرامی داشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجائی و باهنر ادامه داد: امروز مرام دولتمردان دهم نیز برگرفته از سرشت و آیین دولتمردان شهیدی است که صادقانه خدمت کرده و در سنگر خدمات‌رسانی بااخلاص به افتخار شهادت نائل آمده‌اند.

این مسئول با یادآوری اینکه در یک سال آینده همت مسئولان و صحابه دولت بر تداوم خدمت‌رسانی بی‌منت است بیان داشت: رهبر معظم انقلاب روز گذشته مدال پرکاری را به دولت دهم هدیه کردند که این خود بزرگترین فرصت و همچنین امتیاز برای دولتی است که در هفت سال گذشته سر تا پایش تلاش و مجاهدت بوده است.

عباداللهی به برخی محرومیت‌های مناطق روستائی و دورافتاده اشاره کرد و گفت: در مناطق محروم همه با هدف و قصد خدمت به میدان آمدند تا بزرگترین افتخارات را برای این ملت کسب کنند.

وی به وضعیت تحریم‌ها و کارشکنی‌های دشمن در عرصه جهانی و بین‌المللی اشاره کرد و افزود: دشمن سعی می‌کند نقاط قوت ما را کم‌ارزش جلوه داده و نقاط ضعف را بزرگنمایی کند در حالی که چنین سیاه‌نمائی‌ها بی‌معناست.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول