اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار گیلان خبر داد

افتتاح 500 پروژه روستایی در گیلان

خبرگزاری فارس: استاندار گیلان از بهره‌برداری 500 پروژه روستایی استان در هفته دولت خبر داد.

افتتاح 500 پروژه روستایی در گیلان

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، مهدی سعادتی ‌در مراسم بهره‌برداری از طرح آ‌برسانی به روستای حشکوا کوچصفهان با اشاره به اینکه مردم بزرگ‌ترین پشتوانه نظام هستند، اظهار کرد: بالغ بر 834 مصوبه از سفرهای دور نخست، دوم و سوم هیئت دولت به تصویب رسیده که نقشه راه خدمت به استان است.

وی با بیان اینکه یک‌هزار و 290 پروژه هفته دولت با 810 میلیارد تومان در استان افتتاح می‌شود، اضافه کرد: بیش از 141 میلیارد تومان برای آبرسانی در استان هزینه شده است.

سعادتی آبرسانی همزمان به 20 روستا با اعتباری بالغ بر 7 میلیارد و 400 میلیون تومان را از جمله برنامه‌های هفته دولت در استان ذکر کرد و گفت: عمل به اقتصاد مقاومتی طبق سخنان مقام معظم رهبری وظیفه‌ای عمومی است.

وی با بیان نقشه‌های دشمنان در جلوگیری از پیشرفت ایران اسلامی، خاطرنشان کرد: دشمنان برای ناامید کردن مردم، گرفتن شور و نشاط، غلبه بر فکر و اندیشه و کم‌ کردن امیدواری در جامعه برنامه‌ریزی کرده‌اند که نمونه‌ای از آن تهدید نظامی صهیونیست‌ها علیه ایران است.

استاندار گیلان به نقش موثر خبرنگاران در اطلاع‌رسانی و انعکاس اخبار تلاش‌های دولتمردان در هفته دولت اشاره کرد و یادآور شد: خبرنگاران به عنوان حامی دولت فعالیت‌های دولتمردان را انعکاس می‌دهند.

انتهای پیام/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول