اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرمانداری نیکشهر:

9 پروژه عمرانی در شهرستان نیکشهر افتتاح شد

خبرگزاری فارس: سرپرست فرمانداری نیکشهر گفت: در نخستین روز از هفته دولت، 9 پروژه عمرانی در زمینه‌های مختلف در شهرستان نیکشهر افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

9 پروژه عمرانی در شهرستان نیکشهر افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از نیکشهر، مهدی سرحدی در جریان افتتاح این طرح‌ها که با حضور مسئولان محلی و امام جمعه نیکشهر و جمعی از معتمدین و ریش سفیدان منطقه انجام شد اظهار داشت: در نخستین روز از هفته دولت، 9 طرح و پروژه عمرانی در بخش‌های کشاورزی، ورزشی، مسکن روستایی و بهداشتی در بخش مرکزی شهرستان نیکشهر افتتاح شد.

وی افزود: این طرح‌ها با اعتبار 6 میلیارد و 140 میلیون ریال افتتاح و به بهره‌برداری رسید و خانه بهداشت روستای چاه علی با 213 میلیون ریال اعتبار و چندین پروژه عمران شهری از جمله آسفالت و زیرسازی بلوار خاتم‌الانبیاء با اعتبار 2 میلیارد و 500 میلیون ریال از جمله پروژه‌های بهره‌برداری شده در هفته دولت هستند.

سرحدی بیان داشت: از دیگر پروژه‌های بهره‌برداری شده در شهرستان نیکشهر، بهره‌برداری از استخر ذخیره آب کشاورزی چاهان و پوشش انهار سنتی مته سنگ نکهچ، مرمت و بازسازی قنات پیرکهور هیچان، بهره‌برداری از طرح ضربتی ورزشی روستای کارپدین، راه‌اندازی سیل‌بند و دیوار حفاظتی روستاهای تخت ملک و ملوران، بهره‌برداری از مدرسه یک کلاسه در روستای گروک‌دپ و چند واحد مسکن روستایی در روستای گریب‌آباد است.

وی گفت: در هفته دولت امسال در مجموع 64 پروژه عمرانی با اعتبار 44 میلیارد ریال در این شهرستان بهره‌برداری می‌شود.

*5 طرح مختلف در شهرستان کنارک به بهره‌برداری رسید

در نخستین روز از هفته دولت با حضور فرماندار، مسئولان و نیروهای نظامی و انتظامی، مراسم غبارروبی گلزار شهدا در مسجد امام حسن مجتبی (ع) شهرستان کنارک برگزار شد.

در نخستین روز از هفته دولت، پنج طرح مختلف عمرانی در بخش مرکزی شهرستان کنارک شامل راه‌های روستایی مومان پایین و گبولان به طول چهار کیلومتر و مجتمع آبرسانی پارگها برای تأمین آب شرب 780 خانوار روستایی (پارگ هوتان- پارگ شیخان و پارگ بشیر) با اعتباری بالغ بر 9 میلیارد و 820 میلیون ریال افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

انتهای پیام/خ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول