اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان خدابنده خبر داد

افتتاح و کلنگ‌زنی 53 طرح در شهرستان خدابنده

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان خدابنده از افتتاح و کلنگ‌زنی 53 پروژه در این شهرستان خبر داد.

افتتاح و کلنگ‌زنی 53 طرح در شهرستان خدابنده

نورالدین رفیعی امروز در حاشیه نمایشگاه دولت مهر در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: همزمان با هفته دولت در شهرستان خدابنده در بخش‌های مختلف پروژه‌هایی مورد بهره‌برداری قرار گرفته و کلنگ‌زنی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه گازرسانی به پنج روستای شهرستان خدابنده از جمله طرح‌های اجرایی شهرستان خدابنده در هفته دولت است، اضافه کرد: ایجاد طرح هادی در هفت روستای استان نیز از دیگر اقداماتی است که در هفته دولت به انجام می‌رسد.

فرماندار شهرستان خدابنده همچنین با اشاره به انجام هفت پروژه کشاورزی در شهرستان خدابنده افزود: همچنین هشت پروژه عمران شهری نیز در شهرداری‌های تابعه شهرستان خدابنده به انجام می‌رسد.

وی همچنین با اشاره به انجام عملیات 9 ساختمان دهیاری روستایی به مناسبت هفته دولت اضافه کرد: انجام دو طرح آبرسانی، سه واحد غسالخانه، دو طرح جابه‌جایی شبکه برق و 9 پروژه عمران روستایی نیز از طرح‌های قابل افتتاح در شهرستان خدابنده است.

رفیعی ادامه داد: پروژه خط انتقال آب شهر قیدار، سه واحد آموزشی و ایستگاه تاسیسات آتش‌نشانی شماره 2 شهر قیدار کلنگ‌زنی و عملیات اجرایی ساخت این پروژه‌ها انجام می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: مجموع اعتبارات هزینه شده طرح‌های قابل افتتاح و پروژه‌های پیش‌بینی شده برای کلنگ‌زنی در شهرستان خدابنده 108 میلیارد و 620 میلیون ریال است.

فرماندار شهرستان خدابنده در ادامه با اشاره به سایر برنامه‌های اجرایی شهرستان خدابنده به مناسبت هفته دولت اضافه کرد: گلباران مزار شهدا، برپایی نمایشگاه دستاوردهای دولت، برگزاری مراسم تجلیل از کارمندان و کارشناسان برتر دستگاه‌های اجرایی شهرستان از دیگر برنامه‌های ایام بزرگداشت هفته دولت در شهرستان خدابنده است.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول