اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هم‏زمان با هفته دولت

همایش صنعت آب و برق استان سمنان برگزار شد

خبرگزاری فارس: همایش بسیجیان و ایثارگران صنعت آب و برق استان سمنان هم‏زمان با هفته دولت و با حضور مشاور وزیر نیرو در امور ایثارگران در سمنان برگزار شد.

همایش صنعت آب و برق استان سمنان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، ظهر امروز هم‏زمان با هفته دولت همایش بسیجیان و ایثارگران صنعت آب و برق استان سمنان برگزار و از مدیرعامل، مسئول امور ایثارگران و فرمانده پایگاه بسیج شرکت برق منطقه‏ای سمنان در آن تقدیر شد.

در همایش بسیجیان و ایثارگران صنعت آب و برق استان سمنان که با حضور مشاور وزیر در امور ایثارگران و فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت نیرو، معاون سیاسی امنیتی استاندار سمنان، فرمانده بسیج کارمندان سپاه قائم آل‌محمد (عج) استان، مدیران عامل و مسئولان امور ایثارگران و فرماندهان پایگاه‏های بسیج صنعت آب و برق استان در شرکت آب منطقه‏ای سمنان برگزار شد، از مدیرعامل شرکت برق منطقه‏ای سمنان و فرمانده پایگاه‏های بسیج شهید عباس‌پور این شرکت با اهدای لوح سپاس تقدیر به عمل آمد.

این لوح‏های سپاس از سوی ابراهیم راحمی، مشاور وزیر در امور ایثارگران و فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت نیرو به پاس زحمات و تلاش‏های حسن مسلمی مدیرعامل شرکت برق منطقه‏ای سمنان، اسدالله مزدارانی مشاور مدیرعامل و مسئول امور ایثارگران و ابوالفضل طاهریان فرمانده پایگاه‏های بسیج شهید عباس‌پور این شرکت اهدا شد.

در این لوح‏ها آمده است: آنجا که سخن از عشق و ایثار است، طی طریق در مسیر دل‏دادگانی که با حضور خالصانه خود مایه اقتدار و سرافرازی نظام مقدس اسلامی شده‏اند، قلم‏ها و بیان‏ها در توصیف و سپاس نارساست.

در ادامه می‏خوانیم: از باب «من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق» و به دلیل زحمات و تلاش‏های خالصانه جناب‏عالی در ارتقای ارزش‏های والای ایثار و شهادت و توسعه فرهنگ بسیجی در آن شرکت مراتب تقدیر و تشکر خود را خالصانه اعلام می‏دارم.

همچنین در پایان این مراسم، از زحمات و خدمات ارزشمند راحمی، مشاور وزیر در امور ایثارگران و فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت نیرو از سوی دفتر روابط عمومی، امور ایثارگران و پایگاه بسیج شهید عباسپور شرکت برق منطقه‏ای سمنان با اهدای تابلوی دعای فرج از آثار هنرمندان استان سمنان تجلیل شد.

کارکنان شرکت برق منطقه‏ای سمنان در طول سال‏های دفاع مقدس با حضور در جبهه‏های حق علیه باطل، چهار شهید تقدیم انقلاب کرده و تعدادی نیز به افتخار جانبازی و ایثارگری نائل آمده‏اند.

همچنین حضور در منازل خانواده شهدای این شرکت، برگزاری مراسم تجلیل از ایثارگران و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در مناسبت‏های هفته دفاع مقدس و سالروز آزادسازی خرمشهر و هفته بزرگداشت بسیج بخشی دیگر از برنامه‏های پایگاه بسیج و امور ایثارگران شرکت برق منطقه‏ای سمنان در طول سال عنوان شده است.

انتهای پیام/ع20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول