اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نصرت‌الله سپهر عضو شورای حمایت از توسعه صادرات صنایع‌دستی کشور شد

خبرگزاری فارس: نصرت‌الله سپهر معاون صنایع‌دستی استان کرمانشاه طی ابلاغی از طرف معاونت صنایع‌دستی کشور عضو شورای حمایت از توسعه صادرات صنایع‌دستی کشور شد.

نصرت‌الله سپهر عضو شورای حمایت از توسعه صادرات صنایع‌دستی کشور شد

نصرت‌الله سپهر در گفت‌وگو با خبر‌نگار فارس در کرمانشاه، اظهار کرد: طی ابلاغی از طرف معاونت صنایع‌دستی کشور به عنوان عضو شورای حمایت از توسعه صادرات صنایع‌دستی کشور انتخاب شدم.

سپهر ادامه داد: شورا متشکل از روسای دانشگاه‌های میراث فرهنگی، رئیس اتحادیه صنایع‌دستی کشور، رئیس انجمن سفال و سرامیک، چند نفر از استادان دانشگاه و تعدادی از مدیران‌کل ستادی عضو این شورا هستند.

معاون صنایع‌دستی استان کرمانشاه تصریح کرد: حضور در این شورا شناخت بیشتری به ما خواهد داد و فرصتی برای استفاده بهتر و بیشتر از تجربیات استان کرمانشاه برای صادرات کشور نیز خواهد بود.

سپهر در بخشی دیگر از سخنانش گفت: یکی از مباحث تاثیرگذار در بهبود وضعیت صنایع‌دستی بسته‌بندی صحیح است.

وی افزود: بسته‌بندی علاوه بر سلامت اثر برای رسیدن به مقصد برای ترویج صنایع‌دستی، جذب جلب و توجه مشتری تبلیغی مناسب است.

معاون صنایع‌دستی استان کرمانشاه نحوه ساخت و تولید بسته را به عنوان بخشی از شناسنامه صنایع‌دستی معرفی کرد و گفت: بالا بردن مردم برای کیفیت بالای صنایع‌دستی و استفاده از بسته‌بندی مناسب باعث تحول به سمت بهبود وضعیت صنایع‌دستی و به‌روز بودن آن خواهد بود.

گفتنی است، در مراسم برگزاری اختتامیه ششمین نمایشگاه سراسری صنایع‌دستی در کرمانشاه از غرفه‌های برتر نمایشگاه، اثر برتر صنایع‌دستی و هنرمندان برتر تقدیر شد و هدایایی نیز به رسم یادبود به آنها اهدا شد.

انتهای پیام/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول