اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست میراث فرهنگی خراسان‌رضوی:

8 پروژه گردشگری در خراسان‌رضوی افتتاح می‌شود

خبرگزاری فارس: سرپرست میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری خراسان‌رضوی گفت: هم‌زمان با هفته دولت 8 پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر 24 میلیارد و 690 میلیون ریال در حوزه گردشگری و میراث فرهنگی افتتاح می‌شود.

8 پروژه گردشگری در خراسان‌رضوی افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری خراسان‌رضوی، مجتبی رجایی‌خراسانی، اظهار کرد: افتتاح موزه مردم‌شناسی رشتخوار و بردسکن و آسیاب تاریخی کاخک گناباد که مربوط به دوران قاجاریه است از پروژه‌های ساماندهی شده معاونت میراث فرهنگی در هفته دولت است.

وی با اشاره به سیاست‌های حوزه گردشگری در راستای تامین امکانات رفاهی برای گردشگران تصریح کرد: هتل یک ستاره سهند در مشهد، مجتمع خدماتی رفاهی بین‌راهی پورکریم در بجستان و احداث سرویس بهداشتی زشک نیز در این هفته آماده بهره‌برداری است.

رجایی‌خراسانی اظهار داشت: افتتاح نگارخانه و مرکز نمایشگاهی در محل باغ موزه نادری، کف‌سازی محوطه باغ آرامگاه فردوسی نیز با هزینه‌کرد اعتباری معادل 12 میلیارد ریال هم‌زمان با هفته دولت مورد استفاده عمومی قرار می‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: عملیات اجرایی تمام پروژه‌های مذکور از سال گذشته آغاز شده است و با همت کارشناسان این اداره‌کل به فرجام رسیده و در ایام هفته دولت آماده بهره‌برداری است.

انتهای پیام/ح30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول