اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اعتباری بالغ بر 8 میلیارد ریال

5 طرح آبیاری تحت فشار در زیدون به بهره‌برداری رسید

خبرگزاری فارس: به مناسبت هفته دولت پنج طرح آبیاری تحت فشار با اعتباری بالغ بر 8 میلیارد و 348 میلیون ریال در شهر زیدون بهبهان به بهره‌برداری رسید.

5 طرح آبیاری تحت فشار در زیدون به بهره‌برداری رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از بهبهان، فرماندار بهبهان عصر سه‌شنبه در مراسم افتتاح این طرح‌ها در شهر زیدون ضمن گرامیداشت هفته دولت اظهار کرد: تمام کارهای دولت بر اساس عدالت، مهرورزی و توجه به ارزش‌های جمهوری اسلامی بوده و به وعده‌ها و قول‌های خود به مردم نیز وفادار است.

وی افزود: تلاش شبانه‌روزی دولت و مجموعه دست‌اندرکاران دستگاه‌های اجرایی به منظور خدمت به مردم بی‌وقفه بوده و در این راه از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.

فرهاد باذلی‌محبوب تصریح کرد: نظام جمهوری اسلامی نیز هیچگاه خود را از مردم جدا ندانسته و همیشه وابسته به مردم و یاری آنها بوده و ملت ایران نیز همواره با حضور در صحنه‌های مختلف و مشارکت باشکوه در عرصه‌های نظام، انقلاب اسلامی خود را حمایت کرده‌اند.

وی در ادامه به افتتاح پنج طرح آبیاری تحت فشار در زیدون اشاره کرد و گفت: این طرح‌ها با اعتباری بالغ بر 8 میلیارد و 348 میلیون ریال به بهره‌برداری رسیده که طی آن 183 هکتار از اراضی کشاورزی زیدون زیر پوشش آنها قرار می‌گیرد.

فرماندار بهبهان با بیان اینکه 40 نفر به طور مستقیم در این طرح‌ها مشغول به کار هستند، خاطرنشان کرد: 70 درصد از نیاز مالی این طرح‌ها را دولت به صورت رایگان عرضه کرده و 30 درصد سهم آورده کشاورزان نیز به صورت تسهیلات بانکی فراهم شده است.

وی از تصویب بیش از 50 پروژه در بخش کشاورزی بهبهان با اعتباری بالغ بر 40 میلیارد تومان خبر داد و گفت: تاکنون بیش از 35 درصد از اعتبارات بخش کشاورزی جذب شده است که با توجه به پروژه‌های در دست اجرا و برنامه‌ریزی شده، در سال 91 جهش خوبی در کشاورزی این شهرستان صورت خواهد گرفت.

باذلی‌محبوب افزود: با همه مشکلاتی که در بخش کشاورزی بهبهان وجود دارد، وظیفه ما امیدواری مردم بوده و کشاورزان ما باید با نهایت توان خود تلاش کرده و تولید کننده ثروت باشند تا بتوانند سهمی نیز در اشتغالزایی داشته باشند.

وی همچنین از راه‌اندازی صندوق توسعه کشاورزی بهبهان خبر داد و بیان کرد: بهبهان سومین شهرستان در سطح کشور بوده که مبادرت به این امر کرده و این صندوق با اعتبار 6 میلیارد تومان و با حمایت دولت در ماه جاری افتتاح خواهد شد.

فرماندار بهبهان تصریح کرد: 49 درصد از سهام این صندوق از طریق حمایت دولت تأمین خواهد شد که جهت توسعه بخش کشاورزی و تسهیل امور کشاورزان است و امیدواریم با هدف‌گذاری و صورت گرفتن حمایت‌های لازم، سهام این شرکت را به 10 میلیارد تومان افزایش دهیم.

انتهای پیام/آ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول