اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 240 میلیون ریال

38 پروژه ‌در بخش مرکزی سقز افتتاح می‌شود

خبرگزاری فارس: بخشدار مرکزی شهرستان سقز گفت: 38 پروژه عمرانی و خدماتی در دهیاری‌های بخش مرکزی سقز با اعتبار بیش از یک میلیارد ریال تا پایان هفته دولت افتتاح می‌شود.

38 پروژه ‌در بخش مرکزی سقز افتتاح می‌شود

اشکان صدیقی در گفت‌وگو با خبر‌نگار فارس در سقز، ضمن تبریک هفته دولت اظهار داشت: هفته دولت یادآور دولتمردانی است که جانانه و با خون خود برای حفظ نظام تلاش کردند.

صدیقی تصریح کرد: شهید رجایی و باهنر در رأس دولتمردان خدمتگزار و دلسوز نظام بودند و این دو بزرگوار الگوی مسئولان و مدیران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.

وی با بیان اینکه هفته دولت در ایران به ‌معنای هفته ولادت دولت نیست، افزود: هفته دولت فرصت مغتنمی است که مردم با بخشی از خدمات دولت و نظام آشنا شده و بیش از گذشته از اقدامات انجام شده در سطح جامعه خود آگاه شوند.

بخشدار مرکزی شهرستان سقز از افتتاح چند پروژه مهم در این بخش خبر داد و افزود: افتتاح پروژه‌های عمرانی و روستایی، اصلاح شبکه فاضلاب، احداث پارک کودک، کتابخانه‌های مشارکتی و غیره با اعتبار بالغ بر یک میلیارد و 240 میلیون ریال در دستور کار است.

وی در پایان اقدامات دولت نهم و دهم را در این شهرستان بسیار مهم و تاثیرگذار عنوان کرد و گفت: بهره‌برداری از پروژه سیستم دفع بهداشتی فاضلاب روستای ملقرنی، قبغلو و قیلسون و راه‌اندازی کتابخانه در روستاهای تموغه و کندولان از جمله اقدامات مهم دولت نهم و دهم در بخش مرکزی این شهرستان است.

انتهای پیام/ش30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول