اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور نماینده مردم راور در مجلس

7 طرح کشاورزی و عمرانی در راور افتتاح شد

خبرگزاری فارس: در بازدید نماینده مردم کرمان و راور از شهرستان راور هفت طرح کشاورزی و عمرانی افتتاح یا به بهره‌برداری رسید.

7 طرح کشاورزی و عمرانی در راور افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، همزمان با ششمین روز از هفته دولت، نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی امروز در بازدید از شهرستان راور دو طرح در حوزه جهاد کشاورزی را افتتاح و از پنج طرح عمرانی بهره‌برداری کرد.

محمد‌مهدی زاهدی امروز طرح بزرگ پرورش مرغ گوشتی در روستای ده علی راور را با اعتباری بالغ بر 2 هزار و 400 میلیارد ریال افتتاح کرد.

این طرح در زمینی به مساحت 1.5 هکتار اجرا شده که یک‌هزار و 600 میلیون ریال آن از محل تسهیلات بانکی و 800 میلیون نیز از بخش خصوصی است.

همچنین طرح آبیاری تحت فشار مزرعه ‌حمیدرضا نظری‌ در روستای برهان‌آباد شهرستان راور با اعتباری معادل یک‌هزار و 300 میلیون ریال در زمینی به مساحت 33 هکتار به بهره‌برداری رسید.

افتتاح طرح تأمین برق کارخانه کک‌سازی شهرستان راور با اعتباری بالغ بر 360 میلیون ریال از دیگر برنامه‌های رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان در شهرستان راور است.

به گزارش فارس، محمد‌مهدی زاهدی امروز از طرح‌های عمرانی شهرداری راور با اعتباری بالغ بر 700 میلیون ریال در ورودی شهر بازدید کرد.

همچنین طرح مقاوم‌سازی مدرسه کاشانی شهرستان راور ‌با اعتباری بالغ بر 600 میلیون ریال و طرح بی‌تی‌اس تلفن همراه با اعتبار 3 میلیارد ریالی افتتاح شد.

زاهدی امروز طرح هادی روستاهای دهرج و جلال‌آباد شهرستان راور را با اعتبار یک‌هزار میلیون ریال افتتاح کرد.

بازدید از طرح‌های شهرداری راور در محدوده گلزار شهدا با اعتبار اولیه 800 میلیون ریال از دیگر برنامه‌های نماینده مردم کرمان و راور در بازدید از شهرستان راور بود.

انتهای پیام/آ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول