اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان:

استان زنجان پیشرو در معرفی عملکرد دولت به مردم است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان گفت: استان زنجان با برگزاری نمایشگاه دولت مهر، پیشرو در معرفی عملکرد دولت به مردم است.

استان زنجان پیشرو در معرفی عملکرد دولت به مردم است

فیروز احمدی در حاشیه نمایشگاه دولت مهر در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: استان زنجان با برگزاری نمایشگاه بزرگ دولت مهر اقدامات مهمی را برای معرفی دستاوردهای دولت در بخش‌های مختلف انجام داده است.

وی با بیان اینکه برگزاری نمایشگاه‌های مختلف به ویژه معرفی عملکرد دولت به مردم موجب امیدواری مردم در زمینه ارائه خدمات می‌شود، افزود: ارائه دستاوردهای مختلف موجب آشنایی مردم با خدمات دولت خدمتگزار می‌شود.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان با اشاره به سال آخر فعالیت دولت دهم در کشور تصریح کرد: ضروری است کارنامه درخشان دولت نهم و دهم در بخش‌های مختلف به مردم ارائه شود.

وی با بیان اینکه ارائه دستاوردهای نظام از تاکیدات امام خمینی (ره) است، افزود: از دیدگاه امام خمینی نیز ضروری است اقدامات دولت به مردم ارائه شود.

احمدی با اشاره به برگزاری جلسات مختلف برای برگزاری این نمایشگاه تصریح کرد: دستگاه‌های اجرایی استان به نحو مطلوبی در این نمایشگاه شرکت کرده‌اند.

وی با بیان اینکه در نمایشگاه دولت مهر دستگاه‌های اجرایی با شیوه جدید و نو شرکت کرده‌اند، خاطرنشان کرد: فعالیت بخش‌های مختلف سازمان‌های اجرایی با آمار در این نمایشگاه ارائه شده است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ظرفیت‌های نمایشگاهی استان زنجان، نمایشگاه بین‌المللی کاسپین زنجان را آبروی استان دانست و گفت: عملکرد این نمایشگاه در چند سال فعالیت مطلوب بوده و نمایشگاه‌های بزرگ و تاثیرگذار بین‌المللی در این نمایشگاه برگزار شده است.

وی با بیان اینکه استان زنجان از ظرفیت‌های مطلوب نمایشگاهی برخوردار است، افزود: نمایشگاه کاسپین زنجان ظرفیت برگزاری نمایشگاه‌های مختلف را دارد.

احمدی با اشاره به اینکه با وجود این نمایشگاه استان زنجان در کشور جلوتر از ظرفیت‌های نمایشگاهی گام بر‌می‌دارد، خاطرنشان کرد: باید از این ظرفیت مطلوب برای معرفی دستاوردهای دولت نیز استفاده شود، که برگزاری نمایشگاه دولت مهر این فضا را ایجاد کرده است.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول