اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور استاندار خراسان جنوبی

نخستین فرماندار خوسف معرفی شد

خبرگزاری فارس: در آخرین روز از هفته دولت طی مراسمی با حضور استاندار خراسان جنوبی مهدی فرجامی به عنوان نخستین فرماندار خوسف معرفی شد.

نخستین فرماندار خوسف معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، امام جمعه خوسف عصر امروز در مراسم ارتقاء شهر خوسف و معرفی فرماندار شهرستان خوسف با اشاره به اینکه اجلاس سران کشورهای غیر متعهد بسیار مهم و ضروری است، اظهار کرد: این اجلاس مهم، عزت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران را در دنیا تثبیت می‌کند.

حجت الاسلام و‌المسلمین سید مهدی اسدی با بیان اینکه خوسف و توابع این شهرستان مردمی متدین و سخت‌کوش دارد، گفت: خوسف قطب کشاورزی خراسان جنوبی است.

وی ادامه داد: این شهرستان دارای معادن غنی سنگ‌های معدنی و فلزات باارزش است و از نظر امنیتی نیز خوسف دارای پایگاه هوایی در خور، مرکز آموزش 04 امام‌رضا (ع) ارتش و پادگان نخبگان سپاه و نیروی انتظامی است.

امام جمعه خوسف با اشاره به اینکه خوسف در مسیر ترانزیتی کالا قرار دارد، افزود: این نکته مهم می‌تواند یک مرکز گمرک قوی با ارزآوری بالا برای استان مهیا کند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی نیز در این مراسم ارتقای شهرستان خوسف را بسیار ضروری دانست و گفت: 49 روستا در خراسان جنوبی دارای خانه عالم بوده که روحانی ندارند.

حجت‌الاسلام و‌المسلمین علی رضایی بیرجندی ادامه داد: انتظار می‌رود که در استان فرهنگ پرور خراسان جنوبی روحانیان و عالمان بیشتری پرورش یابند.

وی با بیان اینکه خوسف دیار گل نرگس است، افزود: خوسف شاعران و نخبگان زیادی را پرورش داده است و باید از لحاظ رشد فکری و معنوی نیز جلودار باشد.

انتهای پیام/ش30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول