اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

‌در دیدار با آیت‌الله نظری

پورمحمدی: امروز همه چشم‌ها به سوی جمهوری اسلامی ایران است

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بازرسی کشور با بیان اینکه اجلاس غیرمتعهدها با اقتدار در حال برگزاری است، گفت:‌ امروز همه چشم‌ها به سوی جمهوری اسلامی است.

پورمحمدی: امروز همه چشم‌ها به سوی جمهوری اسلامی ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، حجت‌الاسلام مصطفی پورمحمدی بعدازظهر امروز در دیدار با آیت‌الله نظری در بیت ایشان، اظهار داشت:‌ باید مشکلات، دغدغه‌ها و نگرانی‌های مردم را  بررسی کنیم.

وی افزود:‌ همه ما مسئولان، نیازمند تذکر، ارشاد و هدایت هستیم.

این مسئول با اشاره به اینکه قدرت، بسیاری را از مسیر منحرف می‌کند، تصریح کرد:‌ قدرت و ثروت به انسان توهم استقلال می‌دهند و انسان طغیانگر می‌شود.

پورمحمدی با بیان اینکه وجود فقها در جامعه ما یک لطف الهی است، متذکر شد:‌ فقها و علما به عنوان جانشین و میراث دار پیامبر و ائمه، حافظ حقوق و احکام الهی و مانع انحراف جامعه هستند.

وی ادامه داد:‌ در جمهوری اسلامی، ولایت فقیه در جامعه شکل رسمی دارد.

این مسئول خاطرنشان کرد:‌ خداوند توفیق دهد که مستی قدرت، شهوت و امور اعتباری ما را منحرف نکند و در  راه مستقیم ائمه در دفاع از حقوق تشیع، ثابت قدم بوده و گرفتار انحرافات خطرناک مانند متعصبان وهابی و القاعده نشویم.

پورمحمدی با بیان اینکه اجلاس غیرمتعهدها با اقتدار و شوکت جمهوری اسلامی برگزار شد، اظهار داشت:‌ دشمن تلاش بسیاری کرد تا ما را ذلیل کند اما با وجود تلاش‌های استکبار، امروز همه چشم‌ها به سوی جمهوری اسلامی است.

انتهای پیام/ش30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول