اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با عدم پذیرش استعفای سرپرست ماشین‌سازی

آرش جابری به ماشین‌سازی تبریز بازگشت

خبرگزاری فارس: مدیرعامل باشگاه ماشین‌سازی تبریز از بازگشت مجدد آرش جابری به باشگاه ماشین‌سازی دبیری تبریز خبر داد.

آرش جابری به ماشین‌سازی تبریز بازگشت

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی باشگاه ماشین‌سازی دبیری تبریز، افشین دبیری به دنبال استعفای آرش جابری از سرپرستی تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز اظهار داشت: طی جلسه برگزار شده، سوءتفاهم به وجود آمده رفع شد و آرش جابری را متقاعد به بازپس‌گیری استعفا و بازگشت به باشگاه کردیم.

وی ضمن محکوم کردن بخشی از جریانات اخیر که موجبات استعفای آرش جابری را فراهم آورده بود، اعلام کرد: به عنوان مدیرعامل باشگاه همواره از ایشان حمایت کرده و خواهم کرد.

دبیری افزود: حضور نامبرده در روند رو به رشد فوتبال این باشگاه همواره مثمرثمر بوده و وی نقش بسیار مثبتی در این روند داشته است.

عضو هیئت مدیره باشگاه ماشین‌سازی دبیری اظهار داشت: آرش جابری به عنوان مدیری توانمند و عنصری با کفایت که همواره با پاکدامنی و صداقت در فوتبال کشور زبانزد خاص و عام است در طول این مدت با خلوص نیت در این باشگاه مشغول خدمت بوده و مجموعه هیئت مدیره و مدیریت باشگاه از ایشان رضایت کامل دارند.

دبیری در ادامه افزود: به این منظور قرار شد وی با حضور در تمرین تیم ماشین‌سازی تبریز در باغشمال مجدداً به تیم بازگردد و امیدواریم با حضور ایشان تیم ماشین‌سازی تا آخر فصل نتایج خوب و درخشانی کسب کند.

وی پیش از این سرپرستی باشگاه‌های تراکتورسازی تبریز، شهرداری بندرعباس و شیرین‌فراز کرمانشاه را بر عهده داشته است.

آرش جابری در حال حاضر علاوه بر سرپرستی تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز، بازرس سازمان لیگ فوتبال جمهوری اسلامی ایران و هیئت فوتبال آذربایجان‌شرقی همچنین عضو شورای مرکزی و بازرس اتحادیه باشگاه‌های فوتبال ایران است.

انتهای پیام/ل30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول