اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کرمان:

ایران با ریاست بر غیرمتعهدها از حقوق مستضعفان دفاع می‌کند

خبرگزاری فارس: استاندار کرمان گفت: جمهوری اسلامی ایران به عنوان رئیس جنبش غیر متعهدها به طور قطع از حقوق امت اسلامی، محرومان و مستضعفان دفاع می‌کند.

ایران با ریاست بر غیرمتعهدها از حقوق مستضعفان دفاع می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، اسماعیل نجار ظهر امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان کرمان با اشاره به برگزاری اجلاس جنبش غیر متعهدها در تهران اظهار داشت: امروز این اجلاس بعد از گذشت 51 سال از تأسیس آن با صلابت و موفقیت هرچه تمام برگزار شد.

وی بیان داشت: هر چند دشمنان اسلام با تمام امکانات و قوا و با آن تحریم‌های به قول خودشان فلج کننده درصدد به انزوا بردن ایران بودند، اما خداوند کار را به نحوی پیش برد تا در این برهه از زمان، قدرت و عزت نظام اسلامی بر همگان نمایان شود.

نجار با بیان اینکه ریاست اجلاس غیر متعهدها به مدت سه سال به ایران واگذار شد، افزود: هیچ کشوری در مجموعه غیر متعهدها مانند ایران نیست که از استقلال رأی برخوردار باشد.

مقام عالی استان کرمان تصریح کرد: ایران در واقع غیر متعهدترین کشور عضو است و جمهوری اسلامی به طور قطع از حقوق امت اسلامی و محرومان و مستضعفان دفاع می‌کند و این رویکرد در سه سال آینده موجب برکات زیادی برای جمهوری اسلامی ایران می‌شود.

نجار ابراز داشت: تمام دنیا و رسانه‌ها وابسته به آنها تلاش می‌کردند، این اجلاس را کمرنگ جلوه دهند و یا برای عدم حضور سران دیگر کشورها در این اجلاس تلاش کردند،‌ اما این امر محقق نشد.

وی با اشاره به پایان مهلت هزینه‌کرد اعتبارات سال گذشته تا پایان شهریور ماه اظهار داشت: در این مدت دستگاه‌ها باید تمام حساب‌های مالی خود را نهایی کرده باشند.

 نجار افزود: از همکاران درخواست داریم در این فرصت با صحت و سلامت کار را انجام دهند، زیرا بعضی از دستگاه‌ها در این زمینه عقب هستند و صورت وضعیت را روی میز دارند و هنوز بررسی نکرده‌اند.

وی اذعان داشت: دستگاه‌ها رسیدگی به هزینه‌کرد اعتبارات را به روزهای پایانی موکول نکنند،‌زیرا ما هیچ وساطتی با دستگاه‌های نظارتی نمی‌کنیم.

نجار بیان داشت: باید با توجه به تحریم‌ها بیش از پیش با حساب و کتاب هزینه‌کرد و از هزینه‌های غیر ضروری پرهیز شود و اعتبارات عمرانی را با دید ویژه‌ای نگاه کنید که با مشکل مالی مواجه نشویم.

وی گفت: مدیران باید به اجرای پروژه‌های مهر ماندگار نظارت دقیق داشته باشند و مشکلات به وجود آمده را برطرف کنند.

انتهای پیام/خ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول