اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم شهرستان بروجن در مجلس:

اجلاس تهران دنیا را از یک قطبی بودن خارج می‌کند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی گفت: برگزاری اجلاس سران غیر متعهد تلاش‌های آمریکا و اسرائیل برای منزوی کردن ایران را بی‌اثر کرد.

اجلاس تهران دنیا را از یک قطبی بودن خارج می‌کند

امیرعباس سلطانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، برگزاری اجلاس تهران را بزرگ‌ترین اجلاس بین‌المللی در طول تاریح ایران دانست و اظهار داشت: برگزاری چنین اجلاسی با این بزرگی در طول تاریخ کشورمان بی‌سابقه بود.

وی ادامه داد: برگزاری باشکوه اجلاس سران غیر متعهد در ایران تمام توطئه و تحریم‌ها علیه ایران را بی‌اثر جلوه داد و مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی بود.

نماینده مردم شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی ریاست سه ساله ایران را یک فرصت بسیار خوب دانست و گفت: ایران می‌تواند با یک ریاست مدبرانه خود را به عنوان یک کشور قدرتمند در دنیا مطرح کند.

وی برگزاری اجلاس سران غیر متعهد در تهران را نشانه اقتدار ایران دانست و گفت: برگزاری این نشست تحریم‌های اقتصادی علیه ایران را کمرنگ کرده است.

سلطانی برگزاری باشکوه اجلاس کشورهای عضو جنبش غیر متعهدها در ایران اسلامی را نشانه نقش کلیدی جمهوری اسلامی در تحولات منطقه و جهان دانست.

نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی افزود: حضور 7 هزار نفر از نمایندگان سیاسی کشورهای عضو در اجلاس عدم تعهد و برگزاری اجلاس شش روزه بدون کمترین مشکل، آزمونی بود که جمهوری اسلامی از آن سربلند بیرون آمد و اقتدار، عظمت و امنیت خود را به دنیا نشان داد.

وی به یک قطبی بودن دنیا در حال حاضر اشاره کرد و افزود: آمریکا و غرب در حال حاضر تمام معادلات دنیا را در دست گرفته‌اند و اگر جنبش غیر متعهد به صورت یک سازمان در بیاید جهان را از یک قطبی بودن خارج می‌کند. 

انتهای پیام/و20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول