اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اتحادیه مسکن مهر شوشتر خبر داد

تحویل 1400 واحد مسکونی تا پایان سال‌جاری در شوشتر

خبرگزاری فارس: رئیس اتحادیه مسکن مهر شهرستان شوشتر از تکمیل وتحویل یک‌هزار 430 واحد مسکونی تا پایان اسفند ماه 91 خبر داد.

تحویل 1400 واحد مسکونی تا پایان سال‌جاری در شوشتر

محمود شیرالی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار داشت: تا پایان سال‌جاری تعهدات انجام‌‌شده برای تحویل 670 واحد مسکونی در شهریور ماه و 560 واحد در آذر‌ماه همگی در آذر‌ماه سال‌جاری تکمیل وتحویل متقاضیان خواهند شد.

وی با اشاره به تلاش انجام ‌شده برای سرعت‌بخشیدن به امور نما‌کاری واحدهای ساخته‌شده افزود: در تلاش هستیم که تا پایان سال‌جاری 2 هزار‌ و‌ 400 واحد مسکونی به متقاضیان تحویل شود.

وی با اشاره به اینکه تعداد کل واحد‌های مسکونی شهرستان در سایت مسکن مهر 4‌ هزار ‌و ‌400 واحد است خاطر ‌نشان کرد: تحویل 2 هزار‌ و ‌400 واحد مسکونی تا پایان سال‌جاری به نوعی تکمیل 60‌درصد از واحد مسکونی موجود در سایت مسکن مهر شوشتر است.

وی افزود: متقاضیان مسکن در سایت مسکن مهر شوشتر باید در تکمیل آورده خود در روزهای آتی اقدام سریعی انجام دهند و در غیر‌اینصورت اعضای جدیدی جایگزین آنها خواهد شد.

وی با اشاره به اقدامات دستگاه‌های خدمات‌رسان در این سایت مسکونی خاطر‌نشان کرد: احداث جوی، جدول وآسفالت معابر سایت مسکن مهر شوشتر بر عهده بنیاد مسکن انقلاب اسلامی این شهرستان است و فعالیت شبانه‌روزی در این‌باره آغاز شده است.

وی ابراز امیدواری کرد که احداث جوی وجدول و آسفالت معابر در سایت مسکن مهر باعث افزایش انگیزه اعضای تعاونی‌ها در راستای افزایش میزان آورده مالی خود شود.

انتهای پیام/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول