اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل بیمه دانا:

ادبیات خصوصی‌سازی هنوز در کشور جا نیفتاده است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل بیمه دانا گفت: ادبیات خصوصی‌سازی هنوز در کشورمان جا نیفتاده است.

ادبیات خصوصی‌سازی هنوز در کشور جا نیفتاده است

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، ابراهیم کاردگر صبح امروز در آیین راه‌اندازی شرکت خدمات بیمه‌ای سهام عدالت ایمن دانا (سعاد) در شرکت تعاونی سهام عدالت آمل با اشاره به اینکه ادبیات خصوصی‌سازی هنوز در کشور ما جا نیفتاده گفت: تلاش کردیم با این همکاری، بخش‌های مختلف را برای کار کردن در کنار هم ترغیب کنیم.

کاردگر اظهار داشت: باید بدانیم خصوصی‌سازی پایه‌ و اساسی دارد که برای موفقیت باید آنها را طی کنیم.

وی با اعلام اینکه برای دریافت نمایندگی بیمه دانا، 17 استان کشور اعلام آمادگی کردند از پیشتازی مازندران دراین زمینه خبر داد و گفت: مازندران نخستین استانی بود که شعبه‌های شهرستانی خود را نیز راه‌اندازی کرد.

محمود شعبان‌زاده رئیس سازمان امور اقتصادی و دارایی مازندران نیز موفقیت اقتصادی را در بهره‌گیری از سرمایه‌های کوچک مردمی، مهم عنوان کرد.

شعبان‌زاده با اشاره به اینکه راه‌اندازی شرکت بیمه در تعاونی سهام عدالت گامی جدید برای بهره‌گیری اقتصادی از توانایی‌های ملی است، یادآور شد: امیدواریم بتوانیم این امر را در 53 شهرستان و بخش مازندران نیز را‌ه‌اندازی کنیم.

وی با بیان اینکه تلفیق دو بنگاه اقتصادی سهام عدالت و بیمه دانا می‌تواند آغاز خوبی برای همکاری‌ نهادهای غیردولتی باشد، تصریح کرد: این دو در کنار هم می‌توانند محفل گرمی برای کسب منافع برای سهامداران ایجاد کنند.

شعبان‌زاده با اشاره به اینکه تلفیق مدیریت‌ها می‌تواند بخش جدیدی در زمینه توسعه‌ اقتصادی مازندران ایجاد کند، اذعان داشت: در برخی بخش‌های اقتصادی منافعی نهفته است که برای کسب آن باید فرهنگ‌سازی صورت گیرد.

این مسئول با اعلام اینکه نحوه ارتباط با مردم می‌تواند در افزایش موفقیت‌های این مجموعه موثر باشد، متذکر شد: مهم‌ترین منافع اقتصادی زمانی حاصل می‌شود که بتوان با جمع‌آوری سرمایه‌های کوچک مردمی کارهای بزرگی انجام داد.

انتهای‌ پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول