اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به دنبال انتشار فیلم موهن آمریکایی ـ اسرائیلی

دانشجویان زنجانی در برابر سفارت سوئیس تجمع کردند

خبرگزاری فارس: رئیس ناحیه بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان زنجان گفت: به دنبال انتشار فیلم موهن آمریکایی ـ اسرائیلی، 250 دانشجوی زنجانی در برابر سفارت سوئیس تجمع کردند.

دانشجویان زنجانی در برابر سفارت سوئیس تجمع کردند

عباس بابایی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: دانشجویان دانشگاه‌های مختلف استان زنجان به عنوان نخستین گروه‌های دانشجویی در اعتراض به انتشار فیلم موهن آمریکایی ـ اسرائیلی در برابر سفارت سوئیس تجمع کردند.

وی با بیان اینکه دانشجویان حاضر در طرح ولایت استانی در تهران برای نخستین بار اقدامات ددمنشانه استکبار علیه پیامبر گرامی اسلامی را در برابر سفارت سوئیس محکوم کردند، افزود: دانشجویان استان زنجان ظهر امروز با حضور در مقابل این سفارت این اقدامات را محکوم کردند.

رئیس ناحیه بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان زنجان با اشاره به اینکه دین مبین اسلام با طلوع دوباره، موجب خشم دشمنان شده است، افزود:‌ انجام چنین اقداماتی به دلیل گسترش اسلام در بین آحاد ملت‌های جهان است.

وی با بیان اینکه گسترش دین مبین اسلام موجب جذب قلوب مردم به این دین شده است، افزود: ‌تاکنون اقدامات بسیاری از سوی دشمنان برای جلوگیری از حرکت رو به رشد دین اسلام انجام شده است.

بابایی حادثه 11 سپتامبر، کشیدن کاریکاتورهای موهن، قرآن‌سوزی و انتشار فیلم‌های موهن را از برنامه‌های استکبار برای جریحه‌دار کردن احساسات مسلمانان عنوان کرد و افزود:‌ ملت مسلمان جهان همواره چنین اقداماتی را محکوم کرده و برای تعالی اسلام از هیچ کوششی فرو گذار نمی‌کند.

وی با بیان اینکه وظیفه همه مردم مسلمان است که در برابر اینگونه اقدامات حرکت‌های مطلوب و تاثیرگذار انجام دهند، افزود:‌ دانشجویان آگاه و بصیر استان زنجان نیز بر خود وظیفه می‌دانند با این حرکت ددمنشانه مقابله کنند.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول