اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده بسیج سپاه چناران:

اجلاس عدم تعهد توطئه‌های دشمنان را خنثی کرد

خبرگزاری فارس: فرمانده نیروی مقاومت بسیج سپاه پاسداران چناران گفت: نشست اجلاس عدم تعهد در تهران زلزله‌ای در دنیا ایجاد و توطئه‌های دشمنان را خنثی کرد.

اجلاس عدم تعهد توطئه‌های دشمنان را خنثی کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از چناران، سرهنگ اسماعیل توسلی‌پور صبح امروز در جلسه شورای اداری شهرستان چناران اظهار کرد: امروز حقیقتاً نباید خانواده‌های شهدا و ایثارگران را فراموش کنیم و وظیفه داریم که به ایثارگران توجه ویژه‌ای شود چرا که آنان برای مادیات به جبهه نرفتند و حق به گردن ما دارند.

فرمانده نیروی مقاومت بسیج سپاه پاسداران چناران افزود: 240 هزار شهید در کشور با اهدای خونشان انقلاب ایران را تثبیت کردند و شهدا برای حفظ ارزش‌ها، ناموس، استقلال و حکومت اسلامی جان خود را تقدیم کردند.

وی ادامه داد: جنگ هشت ساله بسیار سخت و دشوار بود ولی روحیه و مقاومت اسلامی بسیار بالای رزمندگان این سختی را به آسانی تبدیل کرد و امروز سبب شده که ایران اسلامی قدرتمند روی پای خود بایستد.

توسلی‌پور به اجلاس عدم تعهد در تهران اشاره کرد و بیان داشت: نشست اجلاس عدم تعهد در تهران زلزله‌ای در دنیا ایجاد کرد که همگان مات و مبهوت ماندند و توطئه‌های دشمنان را خنثی کرد.

فرمانده سپاه چناران به هفته دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: همه مسئولان برای هرچه بهتر برگزار شدن برنامه‌های دفاع مقدس دست به دست هم دهند چرا که هفته دفاع مقدس متعلق به همه است.

وی افزود: غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدا، تجلیل از ایثارگران، صبحگاه مشترک، رژه نیروهای مسلح و سرکشی از خانواده‌های شهدا و ایثارگر از جمله برنامه‌های اجرایی هفته دفاع مقدس است.

وی ادامه داد: برگزاری یادواره شهدا، افتتاح کانون بسیج ورزشکاران، برگزاری نشست‌های سیاسی و افتتاح پایگاه‌های بسیج از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس شهرستان چناران است.

انتهای پیام/ح30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول