اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره آموزش و پرورش شادگان:

مدارس شادگان به استقبال سال تحصیلی جدید می‌روند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره آموزش و پرورش شادگان گفت: مدارس و کادر آموزشی این شهرستان با آماده‌سازی و تجهیز به استقبال سال تحصیلی جدید می‌روند.

مدارس شادگان به استقبال سال تحصیلی جدید می‌روند

حبیب حاجی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شادگان اظهار کرد: به‌مناسبت بازگشایی مدارس و در آستانه سال تحصیلی جدید این مدیریت همه مجموعه خود را برای سالی پربار در تحصیل و تربیت مهیا و آماده می‌کند.

وی افزود: در همین راستا با تشکیل جلسات مستمر به بررسی آخرین وضعیت تأمین امکانات و وسایل مورد نیاز فضاهای آموزشی پرداخته شده و نواقص و کمبودهای پیش‌روی مدارس برطرف می‌شود.

رئیس اداره آموزش و پرورش شادگان تصریح کرد: همچنین جلسه‌ای با عنوان کارگاه آموزشی ـ توجیهی به‌منظور استقرار نظام آموزشی 6.3.3 و ارزیابی عملکرد معلمان در سال تحصیلی جدید تشکیل شده است.

وی در ادامه برای بهبود وضعیت آموزش و پرورش شادگان از همه همکاران درخواست کمک و همیاری داشته و گفت: بخش کتب درسی از روز 18 تا 25 همین ماه در دو نوبت صبح و بعد از ظهر حتی در ایام تعطیل به توزیع کتب تحصیلی دانش‌آموزان پرداخته است.

حاجی‌زاده همچنین عنوان کرد: مدیران باید بر همه بخشنامه‌ها، دستورالعمل‌ها، آئین‌نامه‌ها و شیوه‌نامه‌های سند تحول بنیادین تسلط داشته باشند زیرا این سند به نوعی قانون اساسی نظام تعلیم و تربیت ایران است و باید به درستی اجرای آن نظارت شود.

وی در پایان اضافه کرد: همه تلاش اداره آموزش و پرورش شهرستان شادگان ارتقای بخش‌های مختلف علمی، تربیتی و پژوهشی‌ست که امیدواریم با تعامل متقابل مدیران آموزشی، معلمان و دانش‌آموزان شهرستان این امر در سال تحصیلی جدید به خوبی محقق شود.

انتهای پیام/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول