اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم رشت در مجلس:

شرط اقتصاد مقاومتی شریک دانستن مردم در اقتصاد است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم رشت در مجلس بالا بردن روحیه مقاومتی مردم و شریک دانستن آنها در اقتصاد را نخستین شرط اقتصاد مقاومتی عنوان کرد.

شرط اقتصاد مقاومتی شریک دانستن مردم در اقتصاد است

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، جبار کوچکی‌نژاد صبح امروز در جمع کارکنان آموزش تخصص‌های دریایی رشت به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس تاریخ انقلاب اسلامی را پر از افتخارهای ملت ایران دانست و اظهار کرد: دوران دفاع مقدس یکی از نقاط پر افتخار انقلاب اسلامی است.

وی به پیروزی انقلاب اسلامی در سال 57 اشاره کرد و افزود: انقلاب اسلامی با رهبری امام خمینی (ره) و فداکاری و ایثارگری مردم به پیروزی رسید.

کوچکی‌نژاد با بیان اینکه پس از پیروزی انقلاب اسلامی مانع‌تراشی‌ها در مسیر آن توسط دشمنان آغاز شد، خاطرنشان کرد: دوران سختی را در آن دوران داشتیم و دشمن در نخستین اقدام مسایل قومی در نقاط مختلف کشور را به وجود آورده بود.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: گروه‌های انحرافی فرقان، منافقان و مارکسیستی در ابتدای انقلاب اسلامی در تمام نقاط حضور داشتند و با شعارهای فریبنده جوانان را به طرف خود جلب می‌کردند.

وی ادامه داد: جنگ تحمیلی در زمانی که ارتش پس از انقلاب اسلامی هنوز انسجام پیدا نکرده بود آغاز شد اما تمام مردم احساس کردند در آن مقطع تاریخی باید در عرصه حضور یابند.

کوچکی‌نژاد با اشاره به اینکه بنی‌صدر در ابتدای جنگ تحمیلی در راس امور اجرایی کشور قرار داشت، بیان کرد: منافقان در بسیاری از ارکان کشور نفوذ کرده بودند و در این شرایط دشمن حمله سخت نظامی را به ایران آغاز کرد.

نماینده مردم رشت در مجلس مدیریت امام خمینی (ره) را سبب انسجام مردم و نیروهای نظامی عنوان کرد و گفت: سخت‌ترین و وحشتناک‌ترین ترورها در ایام جنگ در داخل کشور انجام شد اما با وجود تمام موانعی که داشتیم توانستیم افتخاری را برای کشور و نسل‌های بعد به‌جا بگذاریم.

وی به افتخارآفرینی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و یادآور شد: تمام مبادله‌های اقتصادی کشور از طریق دریا انجام می‌شود و حمل و نقل دریایی نیاز به پشتیبانی داشت.

کوچکی‌نژاد با تاکید براینکه دشمن پس از گذشت یک ماه از جنگ تحمیلی در جبهه دریایی متوقف شد، بیان کرد: نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران تنها نیرویی است که به صورت مستقیم با آمریکا وارد نبرد شده است.

نماینده مردم رشت در مجلس اظهار کرد: دشمن در جنگ نظامی با جمهوری اسلامی ایران شکست خورده و اکنون نبرد سختی در جبهه‌های فرهنگی در حال انجام است.

وی جنگ اقتصادی را آخرین نبرد دشمن دانست و تصریح کرد: جبهه جنگ اقتصادی در تمام دنیاست.

کوچکی‌نژاد گستره نبرد اقتصادی را اروپا، آفریقا و آمریکا خواند و ابراز کرد: جنگ اقتصادی نیازمند اقتصاد مقاومتی است و این مقاومت مقطعی نیست و شاید سال‌ها ادامه یابد.

نماینده مردم رشت در مجلس با بیان اینکه درآمد مردم در جنگ اقتصادی کاهش می‌یابد، بیان کرد: تورم و گرانی در جنگ اقتصادی افزایش می‌یابد.

وی به جلسه غیرعلنی روز گذشته مجلس با وزرای اقتصاد و نفت اشاره کرد و افزود: دشمن تمام قوای خود را در دنیا برای مقابله با اقتصاد ایران بسیج کرده است ضمن اینکه توهین‌هایی را به مقدسات اسلامی انجام می‌دهد.

کوچکی‌نژاد اقتصاد مقاومتی را نیازمند تدبیر مسئولان خواند و ابراز کرد: بالا بردن روحیه مقاومتی مردم و شریک دانستن آنها در اقتصاد نخستین شرط اقتصاد مقاومتی است.

نماینده مردم رشت در مجلس با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) دفاع مقدس را به دریای بیکران مردم وصل کرده بود، خاطرنشان کرد: حضور مردم در صحنه رمز پیروزی ملت و نیروهای نظامی در دفاع مقدس بود.

وی وحدت قوای داخلی، مردم و مسئولان را رمز موفقیت در اقتصاد مقاومتی نامید و اذعان کرد: مردم را باید در اقتصاد دخالت داد اما بعضی‌ها نمی‌گذارند مردم در اقتصاد دخالت کنند.

کوچکی‌نژاد بیش از 70 درصد اقتصاد کشور را در دست دولت دانست و اظهار کرد: دولتمردان اگر در گذشته بستر را فراهم می‌کردند امروز به این نقطه نمی‌رسیدیم اما هنوز دیر نشده و اقتصاد را باید مردمی کنیم.

انتهای پیام/غ10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول