اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم مقام شرکت‌های تعاونی کشاورزان مازندران:

یادگاران دفاع مقدس شناسنامه واقعی انقلاب هستند

خبرگزاری فارس: قائم مقام شرکت‌های تعاونی کشاورزان و دامداران مازندران گفت: شهدا و یادگاران دفاع مقدس شناسنامه واقعی انقلاب هستند.

یادگاران دفاع مقدس شناسنامه واقعی انقلاب هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سید فریدون موسوی تلوکلایی عصر امروز در مراسم تجلیل از یادگاران دفاع مقدس مجموعه اتحادیه کشاورزان و دامداران استان مازندران اظهار داشت: دفاع مقدس دفاع مشروع ایران اسلامی در حفظ و اعتلای نظام مقدس اسلامی و حراست از عزّت و شرف این مرز و بوم بود.

وی خاطرنشان کرد: شکی نیست که پایداری ایران اسلامی برخاسته از روح وحدت و ایمان مردم در سایه هدایت امام (ره) است.

مشاور عالی هیئت مدیره شرکت‌های تعاونی کشاورزان و دامداران کشور تصریح کرد: این حادثه  بی‌شک در یاد ملت ایران جاودانه می‌ماند و غرور و سربلندی را در نسل‌های بعدی بر جای خواهد گذاشت.

موسوی تلوکلایی با اشاره به فرمایشات امام (ره) مبنی بر اینکه ما انقلابمان را در جنگ به جهانیان صادر و ریشه‌های انقلابمان را محکم کرده‌ایم، خاطرنشان کرد: در جنگ هشت ساله، نعمتی  الهی که مواهب آن به کشورهایی صادر و برکات آن بسیار بوده است، این است که جوانان ارزشمند جان خود را فدای دین اسلام کردند.

مدیرعامل شرکت‌های تعاونی کشاورزان و دامداران مرکز استان مازندران گفت: برکات خون آنان برای همیشه درخت تنومندی ساخته که ریشه‌هایش هیچ‌وقت نخشکیده و همیشه آبیاری هست.

وی افزود: بی‌شک خون شهدا و یاد شهدا همیشه سرلوحه و سرمشق کارمان هست و برکات آن امروز شامل مسلمانان جهان شده است.

قائم مقام شرکت‌های تعاونی کشاورزان و دامداران مازندران بیان کرد: امروز نباید از یادگاران هشت ساله دفاع مقدس غافل بود چون تاریخ، نام آنان را ثبت کرده است.

این مسئول با اشاره به اینکه شهدا، ایثارگران و یادگاران هشت سال دفاع مقدس شناسنامه انقلاب هستند، تصریح کرد: کاری نکنیم آنهایی که برای دفاع از ناموس، شرف، عزت و سربلندی  ایران اسلامی جان خودشان را به خطر انداخته و سبب راحتی نفس ما شده‌اند امروز گوشه‌نشین و در غربت باشند زیرا آنان آثار و گنجینه تاریخی ما هستند و غفلت از آنان ظلمی بزرگ است.

این مسئول استانی خاطرنشان کرد: امروز هویت و شناسنامه سرداران مازندران در هشت سال دفاع مقدس باید برای فرزندانمان همچون کتاب درسی باشد که همیشه قابل مرور و در ذهن نسل‌های دیگر باقی بماند.

مدیرعامل شرکت‌های تعاونی کشاورزان و دامداران مرکز استان مازندران تصریح کرد: رشادت و دلیری رزمندگان دفاع مقدس نه تنها کمتر از سرداران تاریخی ادوار گذشته ایران نبوده بلکه فراتر از آن هم بوده است.

وی با اشاره به اینکه بیداری اسلامی در سطح جهان نشأت گرفته از دفاع مقدس ملت ایران و خون شهدای انقلاب اسلامی است، گفت: هفته دفاع مقدس از چنان حساسیتی در جهان برخوردار است که بعد از 33 سال از عمر پربرکت انقلاب اسلامی و به برکت خون‌های ریخته شده هنوز نیز منشا بیداری اسلامی در کشورهای منطقه را ناشی از دوران دفاع مقدس می‌دانند.

وی گفت: هفته دفاع مقدس فرصت بسیار مناسبی است تا یاد و خاطره رزمندگان و بسیجیان سلحشور کشور گرامی داشته شود.

موسوی تلوکلایی با بیان اینکه قدرت و اقتدار نیروهای مسلح ایران نه تنها در شرق و غرب بلکه برای همه ملت‌های دنیا جهان ثابت شده است، افزود: امروز مطابق پیش‌بینی امام خمینی (ره) روی پای خودمان ایستاده‌ایم و از اقتدار و صلابت لازم برخوردار هستیم.

قائم مقام شرکت‌های تعاونی کشاورزان و دامداران مازندران در پایان یادآور شد: هفته دفاع مقدس یادآور رشادت‌ها، فداکارهای و ایثارگری‌های رزمندگان دلیر اسلام است که باید این روزها به نسل‌های جوان و آینده انتقال داده شود.

انتهای پیام/آ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول