اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه کربلای مازندران:

دفاع مقدس ریشه در خواستن داشت

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه کربلای مازندران گفت: پیروزی در دفاع مقدس ریشه در خواستن و حرکت داشت.

دفاع مقدس ریشه در خواستن داشت

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان بهشهر، سید محمدتقی شاهچراغی یکشنبه‌شب در سومین جلسه شورای اداری شهرستان بهشهر در سال 91، با بیان اینکه تاریخ دفاع مقدس پر از درس‌های آموزنده است، به خاطراتی از مادران و پدران شهید اشاره و خاطرنشان کرد: هشت سال دفاع مقدس سند پرافتخاری از عظمت و بزرگی مردان غیرتمند ایران است که پس از شهادتشان هم شاهد بزرگی و معنویت آنها در مراسم‌های گوناگون هستیم.

وی عنوان کرد: تا زمانی که جامعه، ملت، جمع و فردی نخواهد، نصرت الهی شامل حالش نخواهد شد.

شاهچراغی مبدأ نصرت الهی را حرکت و خواستن عنوان و تصریح کرد: دفاع مقدس ریشه در خواستن و حرکت داشت و اینگونه بود که به توانستن رسیدیم.

فرمانده سپاه کربلای مازندران در پایان سخنان خود گفت: شهدا و خانواده‌های شهید برای ما درس هستند و دفاع مقدس، اعتقاد داشتن و ولایت‌مدار بودن است. به ما می‌آموزد که اگر بخواهیم هر کاری با نصرت خدا امکان‌پذیر می‌شود.

در پایان جلسه شورای اداری از بهنام احسانپور و فرزاد عموزاد خلیلی دو کشتی‌گیر بسیجی و قهرمان شهرستان بهشهر که اخیراً در مسابقات جهانی 2012 تایلند و مسابقات آسیایی قزاقستان صاحب دو مدال ارزشمند طلا و برنز شدند با تقدیم هدایایی قدردانی شد.

انتهای پیام/ن30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول