اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور سرپرست فرمانداری بستک

افتتاح نمایشگاه دفاع مقدس در بستک

خبرگزاری فارس: نمایشگاه دفاع مقدس با حضور سرپرست فرمانداری، امام جمعه شهرستان و جمعی از مسئولان دستگاه‌های اجرایی در بستک دایر شد.

افتتاح نمایشگاه دفاع مقدس در بستک

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، فلکناز دهقانی شامگاه یکشنبه در آئین افتتاح این نمایشگاه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس، هفته دفاع مقدس و فداکاری‌های رزمندگان و بسیجیان ایران اسلامی را الگویی عملی برای کشورهای آزادی‌بخش و اسلامی خواند و فداکاری‌ها و رشادت‌های بسیجیان در این هشت ساله و دفاع از انقلاب، میهن و ارزش‌های اسلامی را مایه سربلندی، عزت و افتخار همه ایرانیان و جهان اسلام عنوان کرد.

وی برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی در سطح شهرستان، برای آشنایی جوانان با گوشه‌ای از خلاقیت‌ها و رشادت‌های رزمندگان دوران دفاع مقدس را ضروری عنوان کرد.

سرپرست فرمانداری بستک افزود: هدف از برپایی این نمایشگاه، انتقال ارزش‌های معنوی دوران دفاع مقدس، دستاوردهای شهدا به نسل جوان است که این دوران مقدس را بهتر و بیشتر درک کنند.

دهقانی بیان داشت: در این نمایشگاه عکس‌هایی از صحنه‌های جنگ، حضور مردم در شرایط مختلف آن دوران، لحظه‌های شهادت، ایثار و امدادگران شهید به نمایش گذاشته شده است.

دهقانی ادامه داد: نسلی که امروز مورد هجوم جنگ نرم دشمن قرار گرفته، باید با واقعیت‌های جنگ آشنا شود تا تحت تاثیر القائات دشمن، قرار نگیرد.

سرپرست فرمانداری بستک افزود: جامعه نیازمند فرهنگ دفاع مقدس است؛ باید برای انتقال و نهادینه کردن فرهنگ با ارزش دفاع مقدس در بین جامعه با بصیرت و جدیت تلاش شود.

یادآور می‌شود در این نمایشگاه که در مجتمع تجاری بستک دایر شده، عکس‌های برگزیده از رشادت‌ها و دلاوری‌های رزمندگان، عرضه 400 جلد کتاب دفاع مقدس و خاطرات رزمندگان و محصولات مذهبی و فرهنگی به نمایش گذاشته شده است.

برگزاری مسابقات فرهنگی، پخش کلیپ شهدا و دفاع مقدس، مسابقه نقاشی ویژه کودکان و قرعه‌کشی بین بازدیدکنندگان از برنامه‌های این نمایشگاه است.

انتهای پیام/ن20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول