اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در سپاه ملایر:

اقتصاد مقاومتی با قناعت محقق می‌شود

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه ملایر گفت: با قناعت و دوری از اسراف می‌توان در برابر تحریم، تهدید و فشارهای اقتصادی دشمنان مقاومت کرد.

اقتصاد مقاومتی با قناعت محقق می‌شود

حجت‌الاسلام حمزه شیرزادی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ملایر با بیان اینکه دشمنان نظام انقلاب اسلامی از ابتدای پیروزی انقلاب از طریق راه‌های مختلف کشورمان را مورد هجوم و تحریم و تهدید قرار داده‌اند، اظهار داشت: این فشارها از سوی دشمن در طول سال‌های متمادی انقلاب تا به امروز ادامه داشته و در این زمینه با مقاومت ملت ایران مواجه شده است.

وی ادامه داد: یکی از عوامل پیروزی ملت ایران در هشت سال جنگ تحمیلی دشمن روحیه قناعت‌طلبی مردم بود که توانستند با مشکلات کنار بیایند و در طول سختی‌ها و شرایط دشوار آن زمان به پیروزی برسند.

نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه ملایر با بیان اینکه امروز نیز کشور ما از سوی دشمن مورد تهدید و تحریم است، افزود: با قناعت و دوری از اسراف می‌توان در برابر تحریم، تهدید و فشارهای اقتصادی دشمنان مقاومت کرد و امروز ملت ایران باید این روحیه را در خود تقویت کنند تا این دوره تحریم‌ها نیز پشت سر گذاشته شود و اگر ملت در این شرایط به دنبال مدگرایی و اسراف‌های بی‌مورد در کشور باشند تهدیدی بزرگ برای کشورمان خواهد بود.

وی به عنوان اقتصاد مقاومتی از سوی رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و گفت: امروز آنچه که می‌تواند ما را در برابر تهدیدها و تحریم‌ها سربلند کند اقتصاد مقاومتی است که مردم باید خود را با شرایط وفق دهند.

حجت‌الاسلام شیرزادی به نامگذاری سال‌ها از سوی رهبر انقلاب طی سال‌های اخیر اشاره کرد و تصریح کرد: اینکه رهبری سه سالی است نام سال را با موضوع جهاد اقتصادی مطرح می‌کنند به خاطر تدبیر عالمانه‌ای است که در مسائل اقتصادی کشور دارند.

وی گفت: این ضعف و بدبختی دشمن را نشان می‌دهد که برای از پای در آوردن ملت‌ها به ویژه کشورمان دست به تهدید و تحریم می‌زند اما این روش‌ها نیز ملت ایران را دلسرد نمی‌کند و مقاومت مردم کشورمان را در برابر دشمن بالاتر می‌برد.

نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه ملایر اذعان داشت: ما زمانی با آمریکا وارد مذاکره می‌شویم که به احکام اسلام ناب محمدی (ص) پایبند باشد اما آمریکا اسلام ما را قبول ندارد و به دنبال اسلامی مانند اسلام ترکیه است چرا که امروز به وضوح شاهد هستیم که با سران این کشور رابطه داشته و ترجیح می‌دهد اسلام وهابیت را گسترش دهد.

وی خاطرنشان کرد: در مکتب ما حق با باطل سازگاری ندارد و آمریکا هرگز پیرو حق نبوده و همه جنایات در دنیا از برنامه‌ریزی شوم این کشور در دیگر کشورها است.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول