اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جشنواره تئاتر کودک و نوجوان ـ 19

برگزاری افتتاحیه جشنواره تئاتر کودک و نوجوان در 5 منطقه همدان

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان از برگزاری افتتاحیه نوزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان در پنج منطقه شهری همدان خبر داد.

برگزاری افتتاحیه جشنواره تئاتر کودک و نوجوان در 5 منطقه همدان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان به نقل از ستاد خبری نوزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان، خسرو بیات اظهار داشت: سعی ما بر این بوده است که جشنواره امسال را در میان مردم و کودکان و نوجوانان افتتاح کنیم و به این منظور پنج نقطه شهری و حاشیه شهر همدان را برگزیده‌ایم.

وی ادامه داد: مناطق خضر، دیزج، پارک کودک، تالار فجر و مجتمع فرهنگی سینمایی شهید آوینی، به عنوان محل برگزاری افتتاحیه جشنواره برگزیده شده‌اند.

مدیر اجرایی نوزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان توضیح داد: استفاده از ظرفیت‌های مردم هنردوست و بافرهنگ همدان در برگزاری جشنواره تئاتر کودک و نوجوان امسال در دستور کار ما قرار گرفته است.

وی ادامه داد: در این راستا برای تزریق نشاط به جامعه شهری و روستایی استان، در همه شهرستان‌های همدان برنامه‌های متنوعی اجرا خواهد شد.

بیات با بیان اینکه ریشه و بستر همه کارها، مقوله فرهنگ است افزود: در این زمینه باید به صورت ویژه و ساختاری عمل کنیم.

وی بر اهمیت آگاهی‌بخشی و اطلاع‌رسانی در جامعه تأکید کرد و گفت: رسانه به زندگی، انتخاب، سنت‌ها، ارزش‌ها و باورهای مردم رنگ بخشیده است و می‌تواند به گسترش فرهنگ دینی، اسلامی و ایرانی کمک کند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان از رسانه‌ها و مطبوعات خواست با نقد منصفانه و همراه با ارائه راهکار در ایجاد جامعه‌ای پویا و شکوفا بکوشند.

نوزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان از 16 تا 22 مهر ماه در همدان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول