اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه روانسر:

تلاش برای ماندگاری ارزش‌های انقلاب اسلامی وظیفه روحانیون است

خبرگزاری فارس: امام جمعه روانسر گفت: تلاش برای ماندگاری ارزش‌های انقلاب اسلامی در جامعه، مهم‌ترین وظیفه کنونی روحانیت است.

تلاش برای ماندگاری ارزش‌های انقلاب اسلامی وظیفه روحانیون است

 به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، ملا‌عبدالله غفوری در همایش مشترک ائمه جمعه، جماعات مساجد و فرماند‌هان پایگاه‌های مقاومت شهرستان روانسر اظهار کرد: مساجد از ابتدای انقلاب مرکز رشد و شکوفایی جوانان و باعث رشد انقلاب بوده‌اند و پایگاه بسیج همواره به عنوان یکی از ارکان مهم مساجد بوده است.

 غفوری خطاب به روحانیون، متولیان مساجد و فرماندهان بسیج افزود: امروز جمعیت جوان کشور باید با برنامه‌ریزی به سوی محافل دینی و معنویت هدایت شود و در مسیر جذب نسل نو قدم برداریم و وظیفه متولیان فرهنگی فراهم آوردن بستر مناسب برای این کار است.

وی تصریح کرد: امروز باید رسالت ما وحدت و هماهنگی میان اقشار مختلف برای نقش‌آفرینی در جامعه و هدایت آن باشد.

وی با اشاره به اینکه تعامل بسیج و مسجد در رشد و شکوفایی معنوی نسل جوان تاثیر بسزایی دارد تصریح کرد: بسیج با استفاده از فضای معنوی مسجد و زبان گویا و رسای روحانیت در تحقق آرمان‌های انقلاب به سوی اهداف متعالی در حرکت است.

امام جمعه روانسر اقدامات فرهنگی در فضای معنوی مسجد توسط جوانان را مورد تاکید قرار داد و افزود: اکنون که دشمن با جنگ نرم به مقابله با اعتقادات و باورهای ما آمده است مسجد می‌تواند محیطی مناسب برای ورود جوانان به جنگ نرم با دشمن باشد

 غفوری حفظ بصیرت و هوشیاری را ضامن اعتلای انقلاب اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: تلاش برای ماندگاری ارزش‌های انقلاب اسلامی در جامعه، مهم‌ترین وظیفه کنونی روحانیت است و با وجود توطئه‌های دشمنان، امروز در سایه ارشاد و راهنمایی‌های روحانیت بیش از گذشته شاهد وفاق و همدلی بین مسلمانان هستیم‌.

انتهای پیام/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول