اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه انصار المهدی زنجان:

نام حضرت زهرا راه‌گشای عملیات‌های سخت دوران دفاع مقدس بود

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان گفت: نام حضرت زهرا راه‌گشای رزمندگان و عبور از صحنه‌های سخت در دوران دفاع مقدس بود.

نام حضرت زهرا راه‌گشای عملیات‌های سخت دوران دفاع مقدس بود

سردار جهانبخش کرمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرگزاری فارس در زنجان، اظهار کرد: اخلاص، نیت پاک، حال و هوای معنوی رزمندگان موجب می‌شد تا در دوران دفاع مقدس حماسه‌های عجیبی خلق شود.

وی خواندن نماز شب، راز و نیاز با خداوند متعال را از جلوه‌های عاشورایی دوران دفاع مقدس دانست و گفت: رزمندگان در عملیات‌های مختلف لحظه‌هایی لبریز از یاد خداوند متعال داشتند.

فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان ادامه داد: هرجا که عملیات سخت و پیچیده می‌شد رزمندگان با توسل به حضرت زهرا (ع) در این عملیات‌ها شرکت می‌کردند.

وی یادآور شد: در دوران دفاع مقدس دشمنان از نظر عملیات روانی و مالی با همه توان از رژیم بعثی عراق حمایت می‌کردند.

سردار کرمی با بیان اینکه دشمنان اسلام با هدف براندازی نظام جمهوری اسلامی اقدامات گسترده‌ای را علیه نظام جمهوری اسلامی آغاز کردند، افزود: وجود حضرت امام خمینی (ره) و روحیه عاشورایی مردم موجب شد تا دشمنان به اهداف شوم خود دست نیابند.

وی با اشاره به اینکه برای گرامیداشت یاد و خاطره هشت سال دوران دفاع مقدس ضروری است فداکاری، جانبازی، شجاعت و ایثار رزمندگان اسلام به جامعه منتقل شود، افزود: باید در انتقال ارزش‌های دوران دفاع مقدس به نسل‌های آینده اقدامات لازم انجام شود.

فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان بر ضرورت انتقال حماسه‌ها، آرمان‌ها و ارزش‌های دوران دفاع مقدس به نسل جوان جامعه تاکید کرد و افزود: باید با اجرای برنامه‌های فرهنگی تاثیرگذار حماسه‌های خلق شده توسط رزمندگان اسلام به نسل کنونی جامعه به خوبی منتقل شود.

وی تصریح کرد: ضروری است نقش انقلاب اسلامی و هشت سال دوران دفاع مقدس در بیداری اسلامی و استکبارستیزی در جامعه روشنگری شود.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول