اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بردسکن:

اقتدار و جسارت ایران در سازمان ملل به رخ جهانیان کشیده شد

خبرگزاری فارس: گفت: امام جمعه بردسکن گفت: اقتدار و بزرگی ایران در سازمان ملل به رخ جهانیان کشیده شد و ریاست جمهوری دفاع جانانه‌ای را از دستاوردهای انقلاب اسلامی در این مجمع بیان کرد.

اقتدار و جسارت ایران در سازمان ملل به رخ جهانیان کشیده شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بردسکن، حجت‌الاسلام علی‌اصغر امینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بردسکن اظهار کرد: اقتدار و بزرگی ایران در سازمان ملل به رخ جهانیان کشیده شد و ریاست جمهوری دفاع جانانه‌ای را از دستاوردهای انقلاب ا‌سلامی در این مجمع بیان کرد.

وی افزود: جسارت ایران در اعلام تغییر ساختار سازمان ملل موجب شد، چند رئیس‌جمهور دیگر پس از سخنان احمدی‌نژاد به این موضوع تاکید کنند.

وی نیز با تقدیر از برنامه‌های هفته دفاع مقدس و تقبیح حرکت روزنامه شرق در خصوص چاپ کاریکاتور رزمندگان اسلام که مورد تمسخر واقع شده بود، اظهار داشت: ما بی‌کینه دشمنان در دل نمی‌توانیم زندگی کنیم و همیشه آماده هستیم.

امینی نیز با تقدیر از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی کشورمان در ارتباط با برخورد شدید و قضایی با این رسانه گفت: لیبرالیسم فرهنگی خطرش به مراتب بیشتر از لیبرالیسم سیاسی است.

وی اظهار امیدواری کرد که دستگاه قضایی برخورد لازم را داشته باشد که دیگر کسی جرأت جسارت به دستاوردهای انقلاب اسلامی در هر لباسی و منصبی را نداشته باشد.

امینی به برگزاری جشن عاطفه‌ها نیز اشاره کرد و خطاب به خیرین گفت: از توجه به افراد بی‌بضاعت و نیز دانش آموزانی که این ایام نیازمند تامین اقلام  مدرسه خود هستند، غافل نشوید.

امام جمعه بردسکن با تقدیر از نیروهای آتش‌نشانی، به فرارسیدن روز سالمند اشاره کرد و افزود: همانگونه که وجود جوان در خانه دارای خیراتی است، وجود افراد سالمند نیز برکت خانه را در پی دارد.

وی احترام به والدین و افراد سالمند را مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت: ائمه علیهم السلام همگی احترام به سالمند و بزرگ‌تر را در همه آن مورد تاکید دارند.

خطیب جمعه بردسکن با تبریک ایام ولادت با سعادت حضرت امام رضا (ع) در خصوص ویژگی‌های این امام همام مطالب مبسوطی را بیان کرد.

نماینده ولی فقیه در بردسکن با اشاره به تذکرات هفته‌های اخیر در خصوص برگزاری مجالس عروسی در بردسکن از دست‌اندرکاران خواست پی‌گیری لازم را داشته باشند.

وی در ادامه خطبه‌های نماز جمعه این هفته بردسکن خطاب به دشمنان ایران اسلامی گفت: مردم ایران با پیروی از ولی فقیه خود مقام معظم رهبری و دیگر مسئولان نظام حرکت خود را ادامه می‌دهند و کور خوانده‌اید که روزنه‌ای را برای نفوذ به این مملکت پیدا کنید، این ملت در آمادگی کامل به سر می‌برد و با یک اشاره مقام معظم رهبری، هر آنچه دارد در طبق اخلاص و برای دفاع از مملکت سر از جان نمی‌شناسد.

انتهای پیام/آ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول