اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم مقام حزب مؤتلفه خراسان رضوی:

ظرفیت‌های ایران در نشست عمومی سازمان ملل بسیار بالا بود

خبرگزاری فارس: قائم مقام حزب مؤتلفه خراسان‌رضوی گفت: ایران در نشست امسال سازمان ملل، علاوه بر حضور مستقل، سخنگوی جنبش عدم تعهد نیز بود و همین مسئله ظرفیت‌های زیادی را برای ایران ایجاد کرد.

ظرفیت‌های ایران در نشست عمومی سازمان ملل بسیار بالا بود

حسن قاسمی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی فارس در مشهد اظهار کرد: امسال آقای احمدی‌نژاد از دو موضع در نشست سازمان ملل متحد شرکت کرد؛ وی از سویی نماینده ملت ایران بود و از سوی دیگر در مقام رئیس جنبش عدم تعهد در این نشست حضور یافت و همین مسئله ظرفیت‌های بین‌المللی زیادی را متوجه جمهوری اسلامی ایران کرد.

قائم مقام حزب مؤتلفه اسلامی در خراسان‌ رضوی بیان کرد: در حقیقت مواضع ایران، در بسیاری از مواضع سخنرانان دیگر نیز تکرار شد و این مسئله نمایانگر تاثیرگذاری ایران در این نشست بود.

قاسمی تاکید کرد: به‌غیر از یک مورد که آقای احمدی‌نژاد نباید درباره آن اظهارنظر می‌کرد، سایر مواضع و فعالیت‌های ایشان در این نشست در مقام نماینده ملت ایران، مناسب بود.

وی در ادامه با اشاره به خروج نام منافقان از لیست گروهک‌های تروریستی یادآور شد: ارتباط آمریکایی‌ها در طول سال‌های گذشته با گروه‌های تروریستی نمایانگر این است که آنها همواره منافقین را زیر چتر حمایتی خود قرار داده‌اند و این گروه را تروریست نمی‌شناخته‌اند؛ بلکه به آنها کمک‌های مادی زیادی نیز می‌کرده‌اند.

قائم مقام حزب مؤتلفه خراسان‌رضوی افزود: غرب همواره سیاست‌های دوگانه‌ای را در قبال تروریسم اتخاذ کرده است؛ برای مثال آنها قبل از انقلاب اسلامی ایران، گروهک منافقان را به دلیل ترور یک مستشار آمریکایی در فهرست گروه‌های تروریستی قرار داده بودند، اما در حال حاضر مشاهده می‌کنیم که براساس منافع خود، مجددا این گروه را از فهرست گروه‌های تروریستی خارج می‌کنند.

انتهای پیام/ش30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول