اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی قزوین خبر داد

ایجاد گشت انتظامی در فضای سایبری

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: برای تشخیص و پیشگیری جرایم در فضای سایبری گشت انتظامی ایجاد خواهیم کرد.

ایجاد گشت انتظامی در فضای سایبری

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، همایش امنیت فناوری اطلاعات و ارتباطات با حضور سردار مسعود جعفری‌نسب فرمانده انتظامی استان قزوین، ابوالفضل طاهر‌خانی معاون سیاسی و امنیتی استانداری قزوین، فرزین افروز معاون دادستان عمومی و انقلاب قزوین، فرج‌الله فصیحی‌رامندی مدیر‌کل دفتر انتظامی و امنیتی استانداری قزوین و جمعی از پرسنل نیروی انتظامی در سالن اجتماعات استانداری قزوین برگزار شد.

‌مسعود جعفری‌نسب در این مراسم اظهار کرد: نور قرمز گشت‌‌های پلیس در شب سبب ایجاد امنیت در شهر می‌شود و هدف پلیس این است که چنین فضای را در فضای مجازی و سایبری ایجاد کنیم.

فرمانده انتظامی استان قزوین تصریح کرد: در هفته نیروی انتظامی تلاش می‌کنیم که فعالیت‌های خود را به سمع و بصر مردم برسانیم و اگر بتوانیم فعالیت‌های نیروی انتظامی را برای مردم تبیین کنیم زیرا با این اقدام راه رسیدن به هدف اصلی که امنیت اجتماعی است ساده‌تر خواهد شد.

جعفری‌نسب پیرامون هدف اصلی انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: از بعد انقلاب تاکنون اتفاقات متفاوتی رخ داده است و در حال حاضر استکبار جهانی و جبهه‌ کفر در مقابل جمهوری اسلامی ایران قرار گرفته و این مسئله به دلیل هدف و شعار اصلی نظام جمهوری اسلامی یعنی اسلام است.

وی ادامه داد: این مسئله که یک کشور مسلمان الگوی مناسبی مثل اهل بیت را جایگزین کشورهای استکباری می‌کند و با استفاده از این الگو در مقابل ظلم می‌ایستد دشمن را زجر می‌دهد.

فرمانده انتظامی استان قزوین تأکید کرد: بعد پیروزی انقلاب اسلامی دشمن در برهه‌های زمانی مختلف سعی در از بین بردن نظام اسلامی ایران را داشت که در تمام این سال‌ها مردم در مقابل دشمن ایستادگی و ایثار کرده و همواره در کنار ولایت ایستاده‌اند تا دشمن نتواند به هدف شیطانی و خام خود دست پیدا کند.

جعفری‌نسب با اشاره به دستاورد‌های انقلاب اسلامی ابراز کرد: ایران در این سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی دستاورد‌های زیادی داشته که یکی از آن‌ها امنیت است.

این مسئول اظهار کرد: با وجود اینکه دشمن تمام منطقه را نا‌امن کرده، جمهوری اسلامی ایران درباره مؤلفه امنیت عملکرد مطلوبی از خود نشان داده است که اگر اینگونه نبود دشمنان اجازه هرگونه تعرض به سرزمین ایران اسلامی را به خود می‌دادند.

وی افزود: دشمن با تمام قوا و امکانات سعی در از بین بردن اسلام و هویت ایران اسلامی دارد، بنابراین مقاومت در برابر دشمن خشنودی خداوند را به همراه خواهد داشت.

جعفری‌نسب اضافه کرد: این سرزمین خون شهدای بسیاری را در خود دیده است و به هرمت همین خون شهدا دشمنان نمی‌توانند به اهداف شوم خود دست یابند زیرا این انقلاب یک انقلاب الهی است.

فرمانده انتظامی استان قزوین با اشاره به نوع تهاجمات دشمن عنوان کرد: در حال حاضر نوع تهاجم دشمن به ایران اسلامی تغییر کرده است، یک روز این هجوم توسط صدام بود که امام خمینی (ره) در همان روز‌ها فرمودند که من طناب دار را بر گردن این مرد می‌بینم ولی اکنون دشمن با تهاجم نرم‌افزاری وارد عمل شده و در واقع دشمن نوع تهاجم خود را از شیوه سخت‌افزاری به شیوه نرم‌افزاری تغییر داده است.

جعفری‌نسب با اشاره به برخی آسیب‌های فضای سایبری اذعان کرد: مطالب موجود در فضای مجازی آلوده به اکاذیب دشمنان اسلام است و خوشبختانه جوانان کشور جوانان آگاهی هستند و نیت سو دشمنان را درک کرده و متوجه می‌شوند.

فرمانده انتظامی استان قزوین در خاتمه گفت: پلیس فتا نوپا است و باید از نیروهای متخصص در زمینه جنگ نرم و فضای مجازی و سایبری استفاده کند.

انتهای پیام/ش10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول